My Dreams :3

Ahojte :) Dnes vám chcem predstaviť svoje sny :) Som zvedavá koľko z nich sa mi do konca roka splní :) Každý máme nejaké sny :) Každý má nie...

Ahojte :) Dnes vám chcem predstaviť svoje sny :) Som zvedavá koľko z nich sa mi do konca roka splní :) Každý máme nejaké sny :) Každý má niečo čo ho poháňa vpred :) Nikdy by ste nemali prestať snívať :) Niekedy sa vám to splní :3 ako hovorí môj idol : Never say never and believe :3 

1. NAVŠTÍVIŤ Anglicko 

Takže navštíviť Anglicko a vlastne Londýn :) pamätám si keď som ako malá pozerávala jeden seriál ktorý sa natáčal v Londýne :) Bolo tam krásne a ja som už vtedy snívala že sa tam pôjdem pozrieť :) A sny sa plnia :) V júni 11-18 idem na krásny týždňový pobyt do Londýna :3 Som šťastná že môžem k výletu do anglicka pripísať fajočku :3 Sny sa plnia .. never say never :3 



2. BYŤ Blogerkou 
Tento sen sa mi vlastne už plní :) Som blogerka :) Som rada že niekto si to aj prečíte obmení ma komentárom že ma sledujú už  18 ľudia :3 Som rada a dúfam že to pôjde len k lepšiemu 
čiže ďalšia fajočka :3 



3. Ísť na koncert  Justina Biebera - My idol :3 
Toto je jediný z mojich snov čo nie je splnený :3 No believe dúfam že sa tam raz dostanem .. Justin je najlepší idol ..Beliebers najlepšia rodina :3 a ja som pyšná a hrdá že môžem byť súčasťou :3 ♥



Tak dúfam že sa vám článok páčil :3 Never say never .. Chodte si za svojimi snami pretože sny sa plnia :3 ♥

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Máš moc krásné sny..Taky bych chtěla do Londýna:3
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network