Plánovanie ?

Trošku meškám s článkom :( Prepáčte ale som chorá ...  Veľa z vás sa ma pýtalo ako stíham všetky tie aktivity ? Ako viem kedy čo nafo...

Trošku meškám s článkom :( Prepáčte ale som chorá ... 


Veľa z vás sa ma pýtalo ako stíham všetky tie aktivity ? Ako viem kedy čo nafotiť kedy čo napísať kedy na čo sa naučiť kde o koľkej byť? haha. Keďže ja si nemôžem všetky tie veci zapamätať (lebo by mi už naozaj praskol mozog) tak si to všetko plánujem. Veľa ľudí mi hovorilo ,že je to hlúpe? A čo je na tom hlúpe? Lepšie ako na niečo zabudnúť nie? A ktomu vás to aj donúti nevyhnúť sa tým činnostiam. Takže rozhodne ak ste zábudlivé typy ako ja a nechcete zabúdať na niektoré dôležité veci proste si to zapíšte. Naozaj účinný recept ♥ 

Na dnes je to odo mňa všetko majte sa :)). 




You Might Also Like

3 komentárov

  1. Ja si tiež musím všetko zapisovať aby som si veci pamatala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som lenivá na toľko že sa mi to ani nechce zapisovať :DDD ale veľa blogeriek si takéto diáre vedie :))

    http://julca-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network