Topvet Tea Tree Oil pleťová voda

Ahojte!  To bolo pre dnešné krátke "intro" a poďme rovno na článok! (haha)  Už dlhšie hľadám "olejček" ktorý bude...


Ahojte! 

To bolo pre dnešné krátke "intro" a poďme rovno na článok! (haha) 

Už dlhšie hľadám "olejček" ktorý bude pomáhať mojej pokožke a problémom ktoré na nej mám. Pri poslednej objednávke z parfums.sk som si konečne túto vodičku objednala. Vlastne je to tea tree oil - pleťová voda. Ak si pamätáte tak som skúšala podobné produkty od značky Ziaja ale bola to rada Manuka Tree so ktorou som doteraz veľmi spokojná, len škoda, že krém mi už došiel! No a po dobrej skúsenosti som sa rozhodla vyskúšať tea tree oil od inej značky ( konkrétne Topvet) a vyskúšať či budem badať nejaký rozdiel. 




O nej : 
Tea Tree Oil pleťová voda . Voda s obsahom čajového oleja je bezalkoholový , nemastný prípravok , veľmi vhodný na ošetrenie problematickej pokožky . Pleťovú vodu je možné použiť pre každý typ pleti . Pokožku čistí a šetrne dezinfikuje . Dobre využiteľná je tiež pre mužov po holení. Pri pravidelnom používaní pleťová voda zlepšuje celkový stav pokožky .




Návod na použitie : vhodná je aplikácia vždy večer k pravidelnej očiste pleti . Pri použití k tlmeniu problémov aplikujte niekoľkokrát denne . Po ošetrení pokožky pleťovou vodou je pre dosiahnutie maximálneho účinku vhodná kombinácia s TTO multiaktívnym krémom .

Originálne balenie : 115 ml .

Indikácie byliny :
* K ošetreniu problematickej pokožky
* Pokožku čistí i dezinfikuje
* netoxický
* Bez obmedzenia veku
* Ľahká a praktická aplikácia
* Bez predpisu





Môj názor :
Dúfam už viete, že moje názory sú vždy moje názory a nikomu nepridávam chválu alebo nechválu pre nič za nič. Táto vodička ma milo prekvapila, nemám sklony k akné a moja pokožka nie je vôbec zlá, no ale čo si budeme klamať sem tam sa na nej nejaký pupák ukáže, a presne v tej chvíli prichádza na rad táto vodička, stačí keď ju tampónom nanesiem a ona mi pomôže zbaviť sa toho pupáka do 3-4 dní, musím ale povedať ,že pleť dosť vysušuje čo je dosť veľký mínus pretože moja pleť je už aj bez nej dosť suchá. 

Vzhľad : Musím povedať ,že balenie by mohlo byť aj krajšie, ale dobre hlavné sú účinky no nie? 
Vôňa : Vôňa je dosť odpudzujúca a ani ju neviem opísať, je ešte horšia než alpa. 
Konzistencia : Má konzistenciu vody 
Výdrž : Ja ju používam dosť často a musím povedať ,že z nej veľa neubudlo. Má 115 ml a mne v nej stále zostalo možno 100 ml. 
Účinky : Účinky som už spomínala vyššie, voda spĺňa svoje účely a pomáha problematickej pleti. No ale dosť ju vysušuje a to som už taktiež spomínala. 




Názory ostatných : 
Teri : Váhala som nad objednávkou ale teraz neľutujem!:) hneď po jednom použití odstráni začervenanie na akné alebo na vyrážke a pomáha. Určite si plánujem objednať ešte jeden keďže po mesiaci používania mi toho naozaj ubudlo. 

Vlaďa : Vodička je naozaj úžasná, nemizne rýchlo, pomáha mi pri problémoch s akné no proste dokonalá! Určite si objednám aj ďalšie balenie, má ale jedno mínus, strašne vysušuje pleť takže hneď je potreba hydratovať s nejakým dobrým krémom. 


You Might Also Like

2 komentárov

  1. Ta vypadá zajímavě, od firmy Topvet mám bambucká másla a jsme s nimi velice spokojená :)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá veľmi dobre, i keď túto firmu nepoznám.


    Pozývam ťa aj tvojich čitateľov na Môj blog www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk na ktorej taktiež prebieha GIVEAWAY o AVON balíček

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network