Memories

Pamätáte si na to ako som vám sľubovala pokračovanie článku Just do it? Konečne je tu, ale upozorňujem, že sa bude týkať niečoho úplne iného...

Pamätáte si na to ako som vám sľubovala pokračovanie článku Just do it? Konečne je tu, ale upozorňujem, že sa bude týkať niečoho úplne iného. Je pravda, že som tento článok mala predpísaný, no keď som sa naň teraz pozrela, tak som zmazala úplne všetko a začínam od začiatku, nie že by som sa mala učiť, to nie. 

Spomienky. Pri slove spomienky ma napadne jedna kategorická vec, fotky. Milujem fotky, či už tie moje z detstva, (ktoré by som vám možno mohla ukázať v narodeninovom článku, ak chcete?) alebo tie nedávne. Najviac ale milujem momentky, pretože tie fotky, ktoré s vami zdieľam sú doslova "umelé", vytvárame pózy len preto, aby sme na fotke vypadali čo najlepšie, používame milión filtrov, efektov, upravujeme si všetko čo sa dá, aby sme vyzerali perfektne, no skutočnú hodnotu majú pre mňa aj tak momentky, pri ktorých spomínam na daný okamih. 
Presne o tom bude dnešný článok, pretože si veľa z vás myslí, že mám len dokonalé fotky, no opak je pravdou. Rozhodla som sa vám dnes ukázať pár nevydarených fotiek, z fotenia pre Nike (ringit.sk), na ktorých sa na prvý pohľad zasmejete, no ja si pri nich predstavím daný moment, danú situáciu, spomienky. 
A tak to nie je len pri týchto fotkách, pretože sa konalo tisíc iných dôležitých akcii, stretnutí, momentov, na ktoré spomínam práve vďaka fotkám, možno aj keď si už na to presne nepamätám, momentky mi spomienky stále vracajú. 
Čo ma ale štve najviac je, že nemám svoje obľúbené fotky vytlačené, pretože mám radšej albumy a vytlačené fotky než tie v počítači. Takže si dám veľa mojich obľúbených fotiek vyvolať čo najskôr. 
Máte aj vy svoje obľúbené fotky? Ktoré sú to?

You Might Also Like

9 komentárov

  1. ty si pořádně zhubla

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš ďaleko od dokonalých fotiek

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som ani nikdy netvrdila :)

      Odstrániť
    2. Fotky nie sú dokonalé, to je pravda. Ale dali by sa odfotiť oveľa lepšie. Kto ťa fotil? Tomu by som foťák už do rúk nedal!

      Odstrániť
  3. Já se nejradši koukám na fotky či videa z dětství ♥ Je to fakt skvělý relax. Ale momentky jsou taky skvělé, vždycky se u nich s kamarádkama nasmějeme :D
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky:) Ja si veľmi rada pozerám fotky z môjho výletu do Parížu a Amsterdamu, bolo tam úžasne a veľmi mi to tam chýba:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hezká myšlenka :) http://danielleshan.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network