Unbelievable

Presne v týchto chvíľach ma chytá nostalgia. Vždy som sa zamýšľala, len nad tým čo nové do môjho života po tomto roku pribudne, no nikdy nie...

Presne v týchto chvíľach ma chytá nostalgia. Vždy som sa zamýšľala, len nad tým čo nové do môjho života po tomto roku pribudne, no nikdy nie nad tým čo z môjho života po tomto roku ubudne. Vždy som si len prijala byť preč z mojej starej školy, pretože mi na nej vadilo veľa vecí, tak či tak tam bolo viac vecí, ktoré som milovala a ktoré mi budú celkom iste chýbať a budem na ne spomínať počas celého svojho života. Ja viem, základná škola je len krátka začiatočná etapa môjho života, no mne dala neskutočne veľa. Priateľov, kamarátov, zážitky, známosti, vedomosti, skúsenosti a ponaučenia do môjho ďalšieho života. Od začiatku roka som sa len celý čas stresovala pred monitorom a prijímačkami, čo som robiť vôbec nemusela, radšej som sa mohla venovať tomu, že trávim s ľuďmi, ktorých mám tak rada svoje posledné chvíle, presne tie mi nejako ušli pomedzi prsty. Bude ťažké sa rozlúčiť natrvalo, ja viem sme predsa všetci blízko pri sebe, no popritom tak ďaleko. Dúfam, že si udržíme minimálne také vzťahy, aké sme nadviazali. Či ste na základnej alebo na strednej, užívajte si to obdobie, ani sa nenazdáte a aj do vášho života príde zmena, v ktorej sa budete musieť vzdať všetkého toho, čo ste poznali a vstúpiť do neznáma. Presne to ma čaká. Nebojím sa, nie je čoho, beriem to ako výzvu, ďalšia etapa, ktorá bude skvelá! 

In this moment nostalgia is catching me. I have always been thinking just about news that will be added to my life after this school year, but I have never  been thinking about things I am going to lose after this school year. I have always wanted to be away from my old school, because a lot of reasons. Anyway there were more things I loved and I will surely miss. I know, junior secondary school is just a short story of my life, but it gave me so incredibly much. Family, friends, experiences, knowledge. Since the beginning of the school year, I have been stressed all the time, which was a mistake, I had rather spend time with my friends and classmates. It will be hard to say goodbye. I hope that we will be meeting in the future.

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Základku som mala aj ja veľmi rada, boli sme super partia a prežili sme si toho za tých deväť rokov veľa.:) ale je načase ísť dalej, spoznávať nových ľudí a prežívať s nimi nové zážitky.:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network