Halloween 2016

Sviatok, ktorý som nikdy neriešila, nezaujímala sa oň a možno ním tak trochu pohŕdala. Sviatok, v ktorom sa raz a znova opičíme po Američan...


Sviatok, ktorý som nikdy neriešila, nezaujímala sa oň a možno ním tak trochu pohŕdala. Sviatok, v ktorom sa raz a znova opičíme po Američanoch, u ktorých je Halloween tradíciou, no na Slovensko sa mi trick or treat jednoducho nehodí. Moja mamina každý rok vyzdobuje tekvicami celý dom a mne vyčíta, že ja Bohužiaľ (alebo Bohu vďaka) nemám umelecký/dekoratívny cit. Doteraz nechápem ako sa jej podarilo na schodisko umiestniť dve obrovitánske tekvice. 

No a práve  tento rok pre mňa nabral Halloween trošku iný obrat. Celý týždeň som sa na prázdniny tešila len kvôli jednej udalosti a so Zuzkou sme celé dni strávili tým, že sme si v hlave tvorili rôzne masky, z ktorých sme skoro všetky zamietli. Nakoniec sa nám ale vo štvrtok večer podarilo stvárniť tie najvhodnejšie. 

V piatok nastal deň D a masky sme previedli do finálnej podoby, v ktorej ich môžete vidieť aj na fotkách. Vlastne to celé bolo len o zábave, od vymýšľania cez tvorenie, realizáciu a párty. Určite odporúčam, pretože to je skvelá zábava. 
Aký máte názor na halloween vy? 


You Might Also Like

4 komentárov

  1. Já Halloween neslavím, ale celá výzdoba kolem tohoto svátku se mi moc líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja tiež Halloween neslávim, ale príde mi to fajn, keď sa ľudia idú zabaviť a podobne, v dnešnej uponáhľanej dobe je to dobrým odreagovaním si myslím. Verím, že ste si párty užili:)
    pieces of me

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :O Ou, tá maska Freddyho Kruegera nemá chybu. Tak tomu už hovorím kreatívny výtvor masky. Teším sa s vami :)

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network