My top 5 winter products

Ahojte! Vítam vás pri dnešnom článku, ktorý bude o mojich piatich zimných favoritoch, na ktorých nedám dopustiť. Takže poďme na to!  Ak...

Ahojte! Vítam vás pri dnešnom článku, ktorý bude o mojich piatich zimných favoritoch, na ktorých nedám dopustiť. Takže poďme na to! 
Ako prvý tu mám tento suchý šampón od Batiste, viete že suché šampóny od Batiste sú podľa mňa najlepšie, no a tento, original nie je výnimkou! Tak ako ostatné krásne vonia, plní svoj účel a vlasy nezaťažuje. 
K zime mi najviac idú tmavé vínové rúže, konkrétne tento som si kupovala ešte v Rakúsku. Je od značky Catrice a je v krásnom bordovom odtieni. Čo sa týka kvality, je strašne krásne krémový, takže aj nanášanie je jednoduché a výdrž je vzhľadom k cene priam brilantná.
Túto Super Liner linku od L´oréalu ste u mňa na blogu už mohli vidieť, no až teraz v poslednom období som sa do nej fakt zamilovala. Je taká tenká, že prácu s ňou zvládne aj taký antitalent akým som ja. Drží ako kliešť a jediným mínuskom pri nej je odličovanie, pretože sa odličuje strašne ťažko. 
O tomto oleji na vlasy ste sa u mňa na blogu už dočítali taktiež. Jednoducho som vám ho musela pripomenúť ešte raz, takže ak hľadáte nejaký skvelý olejček na vlasy, tak určite siahnite po tomto od Schwarzkopf.
Posledným produktom je tento olej na telo, konkrétne Body oil od značky Nivea, ktorý má dokonca účinky Q10, pre moju suchú pokožku je to priam zázrak a v zimnom období naň nedám dopustiť. 

Pekný zvyšok víkendu prajem! :) 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Batiste milujem, najlepší je ten ružový! :) Pekný favoriti :)

    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
  2. máš úplne podobné obľúbené produkty ako ja :)) Batiste šampón je pre mňa topka, olej na vlasy, vínový rúž ... :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network