Foto random

Po neuveriteľne dlhom čase opäť prichádzam s foto randomom.  Je až neuveriteľné ako ten čas letí. V niektorých momentoch si prajem aby som ...

Po neuveriteľne dlhom čase opäť prichádzam s foto randomom. 
Je až neuveriteľné ako ten čas letí. V niektorých momentoch si prajem aby som ho vedela zastaviť a zotrvať v niektorých chvíľach naveky. 
To je presne to, čo by som chcela vedieť, zastaviť sa, vykašľať sa na všetko okolo seba a tráviť čas len tak, nič nerobením. Moje prianie sa mi možno tak trošku plní, keďže od včera ležím doma chorá. Včera som si prevzala moje prvé vysvedčenie na gymnáziu a voľky nevoľky predĺžila svoje prázdniny o dva dni. Tak teda celý deň pozerám filmy, čaj pijem na litre a píšem. Ani neviete ako strašne mi to chýbalo a ako strašne sa v tom práve teraz vyžívam. 

Určite už o mne viete aj to, že som veľký milovník fotiek (teda pokiaľ niekomu nemusím ukazovať tie detské), preto som sa rozhodla podeliť sa s Vami o pár zážitkov, ktoré mi svojim spôsobom prischli pri srdiečku. 

 Áno, áno, vidíte správne, nachádzame sa ešte v decembri, na vysvietenom Banskobystrickom námestí a tiež vidíte darčeky, ktoré sme si vymieňali s kamarátom.
 Keď sa povie december predstavím si tiež zvolenské trhy, ktoré sme navštívili deň pred Vianocami a teda poviem Vám, máme na čo spomínať. 
Tiež tu mám niečo z predvianočného obdobia.
 V januári sme oslávili Mišine narodeniny, ktoré dopadli dosť dobre, no a pridávam tiež jedno selfíčko z internátu, konkrétne internátnej kuchyne, v ktorej sme si varili ako inak cestoviny. 
 Ak ste z Banskej Bystrice alebo okolia, určite sa choďte najesť do reštaurácie s menom Cartel, ktorú môžem len a len odporučiť. Ak ste na internáte určite poznáte tieto kartové večery, no a tiež pridávam fotku z hokejového derby a z afterky.

Tak teda ja idem pokračovať v mojom dnešnom nič nerobení. Majte sa krásne a paa.

You Might Also Like

3 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network