A lot of things changed.

Neviem ani ako začať.  Tak dlho som nenapísala dlhší, zmysluplnejší článok, že ani neviem ako na to. Dá sa zabudnúť písať? Dá sa vôbec na ...

Neviem ani ako začať. 

Tak dlho som nenapísala dlhší, zmysluplnejší článok, že ani neviem ako na to. Dá sa zabudnúť písať? Dá sa vôbec na niečo zabudnúť? 

Táto otázka mi vŕta v hlave už dosť dlho. 
Myslíte si, že človek vie zabudnúť? Zabudnúť na tie pekné, no možno aj tie nie ružové chvíľky? Vie si z hlavy odstrániť spomienky?

Nebudem sa asi veľmi rozpisovať o mojich problémoch, alebo skôr neproblémoch (pretože v skutočnosti to ani nie je niečo, s čím by ste sa možno trápili Vy). Možno len o mojom zlom období, pretože veď každý máme svoje problémy nie? Vy máte určite tých svojich vyše hlavy a ak práve teraz nemáte, tak prídu, pretože nie je všetko len ružové a raz tá čierna dorazí (dnes som veľmi optimisticky naladená). Keď sa tak nad tým zamýšľam, tak čierna je vlastne moja obľúbená farba. Myslíte si, že to má nejakú spojitosť? Možno. Možno mi tie všetky zlé veci prinášajú skúsenosti. A voľky nevoľky aj spomienky. Podľa mňa sa všetko deje pre nejaký dôvod. Nikto nám do života nevstúpi len tak pre nič za nič. Tak isto ako z neho neodíde pre nič za nič. Jednoducho, všetko je tak, ako to má byť. Aj keď v niektorých chvíľach mi to príde skôr akoby si život zo mňa uťahoval. 

Neviem či to, čo píšem má vôbec nejakú pointu. Možno som len potrebovala zo seba dostať to, že už je toho na mňa jednoducho príliš veľa. Na prázdniny čakám ako na spasenie a na chvíľky, kedy som vypla od všetkého si už ani nespomínam. Ja viem, každý si musí rozplánovať čas podľa seba, stanoviť si svoje priority a naučiť sa žiť na 150 percent, lenže mne sa to nejako nedarí. Bohužiaľ. Dúfam, že nie som jediná, ktorá to takto má. Že nie som jediná, ktorá má zlé obdobie práve v dobe, keď by malo byť všetko viac než krásne. 

Dúfam, že som Vás týmto článkom moc nedeprimovala,  tým ktorí si moje bludy prečítali ďakujem a prajem Vám čo najkrajšie dni! Netrápte sa, všetko prejde.




You Might Also Like

1 komentárov

  1. Neboj, všetko sa opäť na dobré obráti. Život je proste taký. Raz sme hore, raz dole. To nezmeníš. A tie zlé veci, aj ked viem občas sa ich deje priveľa, ti majú dať novú lekciu. Aby si to už znova nespravila. :) učia ťa.

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network