Trio

Ahojte!  V dnešnom článku by som Vám chcela predstaviť moje obľúbené trio z internetového e-shopu krasotika.sk , ktoré sa mi do rúk dostalo...

Ahojte! 
V dnešnom článku by som Vám chcela predstaviť moje obľúbené trio z internetového e-shopu krasotika.sk, ktoré sa mi do rúk dostalo nedávno, no za ten čas si ma veľmi získalo! 

Ako prvý Vám chcem predstaviť tento tekutý matný rúž od značky Sleek, ktorý je v odtieni Metallic a je v takej zemitej no lesklej farbe. Pomocou neho Vaše pery naozaj dosiahnu dokonalý matný vzhľad pier! Stačí naniesť len jednu vrstvu, pretože je naozaj dokonale pigmentovaný. Jeho výdrž je dlhotrvajúca. 
Druhým výrobkom je táto špirála, ktorá je vodeodolná a dodáva riasam neobyčajný objem a zároveň ich predlžuje. Je odolná voči slzám, vode, vlhkosti, takže je priam stvorená na letné obdobie. Chráni a vyživuje riasy a ja ju môžem len a len odporučiť. 
No a posledným výrobkom je táto rýchloschnúca linka, ktorá má špeciálny aplikačný hrot pre vytvorenie precíznych a pekne vyzerajúcich liniek. Linka vydrží aj celý deň a tiež som s ňou veľmi spokojná! 
To by bolo všetko pre tento článok majte sa krásne a paa ♥

You Might Also Like

1 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network