Sweet old times

Ahojte všetci a krásny deň vám prajem!  Ako prežívate zvyšok prázdnin? Alebo už niektorí z vás makajú v práci?  Ja si užívam posledných p...

Ahojte všetci a krásny deň vám prajem! 
Ako prežívate zvyšok prázdnin? Alebo už niektorí z vás makajú v práci? 

Ja si užívam posledných pár dní doma, no po krásnom Silvestri už aj mňa dostihli povinnosti, a tak popravde celkom neviem čo skôr. Chystám pre vás ešte aj článok z roku 2017, v ktorom bude strašne veľa fotiek, no kedy vyjde netuším. 

V piatok sa ale chystám na jednu retro party, na ktorú sa dosť teším, a keď som rozmýšľala čo si oblečiem, prišla som na to, že ja mám vlastne tieto retro časy strašne rada. Milujem hrabať sa v skrini u svojich babkách alebo len mojej mamkinej, kde furt nájdem krásne kúsky, ktoré sa nosili dosť dávno. Vždy keď si aj pozerám staré albumy, tak konštatujem, že to čo tam mali vtedy oblečené by som si hneď obliekla aj ja teraz. 
Dokonca aj kabát, ktorý mám na fotkách je po mojej babke. Verili by ste tomu? Rozmýšľala som, že si ho dám zúžiť, ale potom som sa rozhodla, že oversize veci sú predsa v móde. 
Krásny svetrík, ktorý je tiež trošku oversize som si zamilovala a je z bonprixu

Nohavice - H&M
Sveter - bonprix
Kabelka - F&F
Kabát - ?
Šál - H&M
Topánky - H&M

You Might Also Like

3 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network