Daily makeup routine

Ahojte všetci!  Vítam vás pri novom článku, ďalšom takom z tej série tých reálnych.  V dnešnom článku by som vám chcela trošku zhrn...

Ahojte všetci! 

Vítam vás pri novom článku, ďalšom takom z tej série tých reálnych. 
V dnešnom článku by som vám chcela trošku zhrnúť svoju make-up routinu, v ktorej vám však ukážem aj dva svoje najobľúbenejšie produkty. 
Do mojej make-up routiny v lete spadá len korektor a úprava obočia, preto tu mám môj najobľúbenejší korektor od Catrice (Camouflage v odtieni 010 Ivory), ktorý je mojim favoritom už veľmi dlhú dobu, to že ho fakt používam, môžete vidieť aj vďaka tomu, že už teraz mám kúpené nové balenie a tých starých minutých bolo viac než desať. Perfektne kryje a ľahko sa rozotiera, zakryje všetky nedostatky a dlho vydrží! 

Druhým mojim najobľúbenejším produktom je produkt na obočie a to konkrétne táto paletka na úpravu obočia od Gabriella Salvate, ktorá mi dokonalo sedí farbou. Tiež už mám dve, jedna je staršia a jedna novšia, no zmenil sa jedine štetček, ktorý je pridávaný do balenia. Oba štetčeky sú ale super úzke, preto sa s nimi dobre kreslia línie obočia. No a tiene vydržia celý deň aj neprevoskované, takže vrelo odporúčam. 
Posledným produktom, ktorý vám v dnešnom článku ukážem je tento korektor od Astoru, ktorý u mňa nie je až taký obľúbený ako ten od Catrice, pretože nemá až také krytie, no tiež dlho vydrží a je svetlejší, takže ho používam na kruhy pod očami. 

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Taky mám ten korektor od catrice moc ráda. Jinak já ještě používám řasenku.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ani s jednim z produktů zkušenosti nemám. Já nedám dopustit na ten tekutý korektor od Catrice! :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network