Weekly (snap)shots

Weekly shots.  Aj vám slovíčko shots pripomína tú pesničku shot, shot, shot, shot, shot..? A taký menší shot sa po celom týždni aj hodí no...

Weekly shots. 
Aj vám slovíčko shots pripomína tú pesničku shot, shot, shot, shot, shot..?
A taký menší shot sa po celom týždni aj hodí no nie? 
Aspoň víno. 
Aj keď by som vám najradšej po celom týždni ponúkla pohár vína a posadila sa s vami na gauč pred krb, bohužiaľ to takto virtuálne nedokážem, preto som sa rozhodla, že vždy keď budem mať za sebou nejaký zaujímavý týždeň (alebo aj dlhšie obdobie), tak ho s vami budem zdieľať aspoň takto. 

Nemôžem si pomôcť, táto posledná fotka mi príde strašne rodinkovská, do rodinného albumu. No a samozrejme, čo by to bol za report, kebyže sa s vami nepodelím o náš nový prírastok, Tarine šteniatko, labradorku tiež sučku, Tara bola prvorodička, preto aj pôrod bol ťažší a z dvoch šteniatok, ktoré mala prežilo len jedno, táto malá guľa, ktorá má všetko mlieko pre seba a strašne rýchlo jej rastie pupok, preto sa bude volať Pupi. 
Moje selfie na blogu asi dlho nebolo. 
Vrátila som sa späť do neustáleho školského kolobehu, no a niekedy to je na tom Gymnáziu riadne úsmevné. Posledná fotka je s mojimi krásnymi spolužiačkami, ktoré veľmi ľúbim a ktoré mi za tie necelé 3 roky strašne prirástli k ♥. 
Založili sme novú tradíciu a to raňajky v nejakom podniku každú stredu, najčastejšie to je práve Maya raňajkáreň, ktorú milujem a ktorá by ma mala sponzorovať. 
Oh ako ja milujem peknú slnečnú jeseň.
Jedna z mojich najlepších kamarátok mala 18♥ 
No a moja mikina (Mama neviem kedy prídem domov) celkovo vystihuje celú tú chatu. 
Moja ďalšia kamarátka mala 20. 
A posledná fotka s mojimi drahými. 

Čo vy a váš týždeň? 

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network