Buď kreatívna/y!

Ahojte všetci.  Po strašne dlhej dobe sem niečo píšem a poviem vám, je to veľmi divný pocit opäť písať článok na svoj blog. Skoro som aj za...

Ahojte všetci. 
Po strašne dlhej dobe sem niečo píšem a poviem vám, je to veľmi divný pocit opäť písať článok na svoj blog. Skoro som aj zabudla, že nejaký mám. V prvom rade by som vám teda asi dnes, 18.1.2020, mala zaželať šťastný nový rok. Prajem vám nech je plný úspechov, šťastia, lásky a zdravia. Nech sa vám splnia všetky vaše sny!

No a ak by sa vám počas roku predsa nedarilo a veci by nešli podľa plánov, nezúfajte, tak to v živote chodí, raz ste dole raz ste hore, nejaký balanc to predsa mať musí, v tých zlých dňoch sa ale môžete odmeniť a ja tu dnes pre vás mám jednu stránku, ktorá sa vám určite bude páčiť minimálne tak ako mne.
Ide o stránku kreativator.sk, na ktorej som si ešte pred Vianocami dala vyrobiť tričká, ktoré som si sama navrhla, i keď, už predtým som ich videla na nejakých stránkach, ale za oveľa vyššiu sumu a keďže som objednávala tričká tri, tak som mala množstevnú zľavu, čo ma veľmi milo prekvapilo. 

Okrem vlastných tričiek si však na tejto stránke môžete navrhnúť aj iné oblečenie ako napríklad mikiny. Ak chcete prekvapiť nejakého blízkeho darčekom, tak mu môžete na mieru navrhnúť hrnček, vankúš alebo puzzle. Tiež si môžete navrhnúť vlastnú pečiatku.

Je to úplne jednoduché a myslím si, že vám to tu vôbec nemusím popisovať. Ja som si objednala skupinové tričká pre mňa a mojich bratrancov, len momentálne to svoje neviem nájsť, možno nejaké znamenie z hora? 
Mne zlepšujú náladu a vždy sa nad nimi pousmejem a presne takúto maličkosť odporúčam do horších dní aj vám! Treba sa predsa tešiť aj z maličkostí. 

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network