My favourite parfumes

 Ahojte všetci a krásny deň vám prajem! Zima nám už konečne začína naberať na obrátkach, z čoho sa ja osobne veľmi teším, keďže konečne mám ...

 Ahojte všetci a krásny deň vám prajem!

Zima nám už konečne začína naberať na obrátkach, z čoho sa ja osobne veľmi teším, keďže konečne mám čas si ju aj vychutnať. Samozrejme o čosi lepšie sa pozerá na padajúci sneh spoza okna než z autobusu, takže možno aj preto mám z toho oveľa väčšiu radosť než po minulé roky. V dnešnom článku som sa vám rozhodla predstaviť moje dva najobľúbenejšie zimné parfémy.

Prvý ma zaujal už dávno, keď som si pozerala katalóg Avonu, no objednala som si ho až teraz ako darček pod stromček, a musím teda priznať, že ma milo prekvapil. Ide o Avon Attraction for Her, ktorý je naozaj jedinečný a podľa mňa sadne každej žene. Je to pomerne svieža vôňa, ktorá je dosť výrazná, príde mi veľmi luxusná a ešte nikdy som asi nemala skúsenosť s takto peknou vôňou, za takú dobrú cenu. Skoro všetky recenzie na ňu, ktoré som čítala boli kladné a ja len môžem potvrdiť, že vôňa je skvelá, cena je úžasná a výdrž je taktiež super. Určite si kúpim aj ďalšie balenie. 

Druhým parfémom je Calvin Klein Endless Euphoria. Je to taktiež svieža vôňa, ktorá je zložená hlavne z čerešňových a iných kvetov, je zabalená v krásnom elegantom flakóne, ktorý takisto ako vôňa vyzerá ako zo sna. Táto vôňa má asi o trochu menšiu výdrž, no bude to aj tým, že nie je až tak výrazná. Taktiež všetky recenzie, ktoré som na ňu čítala boli pozitívne a moje okolie ju nevie vynachváliť. Cena je už trochu vyššia, ale to je pochopiteľné vzhľadom k značke.

Aby som to zhrnula, obe vône vám môžem len a len odporučiť, pretože im nemám čo vytknúť. Aké vône máte najradšej vy? Uprednostňujete výrazné alebo skôr jemné parfémy? A ako prežívate toto obdobie? Ja osobne sa snažím robiť všetko preto, aby som sa nezbláznila, takže sa zamestnávam všetkým, čo príde. Už to trvá veľmi dlho, na tom sa asi zhodneme všetci. Tak vám prajem hlavne veľa zdravia a veľa síl do týchto ťažkých dní. 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Já mám ráda sladké a květinové vůně, nejoblíbenější parfém ale nemám :) Mně přijde, že už jsem si na toto období tak moc zvykla, že už mi ani nepřijde, že jsme pořád zavření doma..

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moje nejoblíbenější vůně je Nomade od Chloé. Tohle období přežívám hlavně díky knihám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network