TOP červené rúže

 Ahojte a krásny deň prajem! Vonku to už končene začína vyzerať ako jar, z čoho mám veľkú radosť. V posledných dňoch ma zdolal covid, ako st...

 Ahojte a krásny deň prajem!

Vonku to už končene začína vyzerať ako jar, z čoho mám veľkú radosť. V posledných dňoch ma zdolal covid, ako ste na tom v tejto hroznej dobe vy?

Na jar a v lete mám oveľa väčšiu chuť nosiť rúže. Červený rúž podľa mňa nemôže chýbať v žiadnej ženskej kozmetickej taštičke, no každej žene pasuje iný odtieň červenej. 

Ak má vaša pokožka teplejšie odtiene, určite sa k nej hodí oranžovo-červená, ak máte tmavšiu opálenú pokožku bude sa ku nej hodiť brusnicovo červená. Ak je vaša pokožka bledšia s chladnými odtieňmi siahnite po rúži s modrastým nádychom a nesiahajte po oranžovo-červenej, ktorá by vám mohla spôsobiť, že budete vyzerať ešte bledšie. Ak nedokážete rozoznať či máte teplý odtieň alebo chladný odtieň pokožky, tak patríte medzi tie šťastné, ktorých pokožka je neutrálna, v tomto prípade môžete siahnuť aj po červeno-oranžovej a aj po tmavšej červenej s modrastým nádychom. 

Moja pokožka je bledá, preto siaham po tmavších odtieňoch červenej s modrým nádychom a v dnešnom článku vám predstavím TOP červené rúže z môjho pohľadu. 


Rozhodla som sa vám ukázať pár rúžov z každej cenovej kategórií, ktoré nosím ja. Ako prvý je to dlhotrvajúci rúž Rimmel Lasting Finish, ktorý je skvelý, pretože dlho vydrží a neobtiera sa, tiež je prijateľná aj jeho cena, ktorá sa pohybuje okolo 3€. Mojimi ďalšími obľúbenými rúžmi sú rúže od značky NYX, ktoré sa však pohybujú už cenovo vyššie, stoja okolo 10€, no sú veľmi kvalitné. Mojimi absolútnymi favoritmi sú rúže od značky MAC, ktoré tak povediac zbieram. Ich cena sa pohybuje okolo 20€, no sú mojimi favoritmi. Ďalší z rúžov je od značky Maybelline z rady superstay a naozaj môžem potvrdiť, že na perách drží skvelo, no o to ťažšie sa aj odličuje. Jeho cena je 5€, čo je veľké plus v porovnaní s jeho vysokou kvalitou. Posledným z mojich obľúbených rúžov je L´Oréal Paris z rady ich tekutých rúžov, ktoré voňajú ako čokoláda. Jeho cena sa pohybuje okolo 9€. U Eli na blogu som si všimla, že ona obľubuje rúže od značky Max Factor, ktoré som ja ešte nevyskúšala, ale určite po nich siahnem. 

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network