Summer Black Friday 2022

 Ahojte všetci a krásny deň prajem! Ako zvládate toto náročné obdobie? Ja často hovorím, že táto doba nie je ľahká na život, no asi už ani l...

 Ahojte všetci a krásny deň prajem!

Ako zvládate toto náročné obdobie? Ja často hovorím, že táto doba nie je ľahká na život, no asi už ani lepšia nebude. Toto náročné obdobie trvá už dlho a nás všetkých zasiahlo nie len po zdravotnej stránke, ale aj po tej ekonomickej. 

Každý z nás chce určite v týchto časoch ušetriť čo najviac, aj preto vám dnes prinášam článok o špeciálnej akcií, ktorá prebieha na Notine. Jedná sa o Summer Black Friday 2022

"Najväčšia zľavová udalosť leta je tu! Stačí zadať kód summer a všetky produkty vašich obľúbených značiek nakúpite ešte výhodnejšie."

Akcia platí od 18.07. do 24. 07. 2022 a nevzťahuje sa na produkty v akcii a vo výpredaji. 


Ukážem vám môj výber v týchto zľavách. 

Vybrala som si Mac rúž, pretože na tieto rúže nedám dopustiť. Sú z drahšej cenovej kategórie, no sú naozaj kvalitné a majú krásne farby, dobrú pigmentáciu a dlhú výdrž. Ďalej som si vybrala tento Super Stay rúž od značky Maybelline, ktorý je naozaj Super Stay, pretože drží na perách ako kliešť a povedala by som, že je trošku ťažšie ho aj odlíčiť. 

Ďalej som si vybrala produkty od Neutrogeny z rady Hydro Boost, a to konkrétne peeling,krém a čistiaci pleťový gél. Po týchto produktoch siaham hlavne preto, lebo mám suchú pokožku, ktorá potrebuje hydratáciu. 

Kvôli hydratácií som si vybrala aj toto sérum od značky Garnier, ktoré je skvelé. 

No a v neposlednom rade som si vybrala tento zastrihávač vlasov od značky Remington pre priateľa, pretože jeho starý sa mu pokazil. 

Čo ste si v týchto zľavách vybrali vy? 

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network