Last minute ! DIY Darčeky pre blízkych

Ahojte :) Ďalší článok Vianočnej edície v podobe Vianočných DIY darčekov. Pokúšala som sa vybrať darčeky ktoré si v pohode vyrobíte doma bez...

Ahojte :) Ďalší článok Vianočnej edície v podobe Vianočných DIY darčekov. Pokúšala som sa vybrať darčeky ktoré si v pohode vyrobíte doma bez toho aby ste museli ísť do obchodu niečo dokupovať. A samozrejme tak aby sa blízkym zapáčili. 3 Dni do Vianoc a ja si pripadám ako keby bola polovička Októbra z časti za to môže počasie (keďže mi dnes 2 krát odfúklo dáždnik a skoro aj mňa :D)  a z časti tá atmosféra ktorá ešte stále nie je. Možno za to môžem z časti aj ja. Pretože darčeky som začala kupovať už v Októbri :D. Užite si tieto posledné dni. A ak ešte nemáte nakúpené darčeky (Čo vám fakt nezávidím)  tak sa môžte inšpirovať tu u mňa alebo jednoducho vybehnúť do obchodu. 

1. Balzamy/Laky pre kamarátku :) 
Tento darček je asi úplne najľahší pretože ho máte hotový za pár minút. 
Potrebujeme : Vrecko priesvitné, vlasy (na stromček), Ozdobné papiere 2, kancelársky papier, spinkovač, pero, nožnice 
Postup : Ako prvé napcháme do balíčka vlasy (ozdoby na stromček) , ďalej vložíme laky a vrch prispinkujeme. Odstrihneme si obdĺžnik z ozdobného papiera  a prispinkujeme na vrch. A ako posledný krok prilepíme biely papier na ozdobný a napíšeme nejaký veršík alebo prianie :) Ak nemáte vrecko tak stačí keď si ho vystrihnete z euroobalu tak ako som vám to znázornila na fotke :)








2. Ozdobný pohár
Nie je to niečo čomu by sa zrovna potešila vaša BFF ale takej babičke by ste to dať mohli :) 
Potrebujeme :  múku, cereálie, lentilky, šošovicu, cukor, ovsené vločky, sklenený pohár (na zaváranie), výčko, ozdobný papier, lepidlo, nožnice, mašľa, špagát, štikátko
Postup : Sypeme postupne do pohára a vytvárame rôzne poschodia. Keď prídeme až k vrchu pohár normálne zavýčkujeme. Do papieru s venovaním urobíme dierku a navlečieme ho na špagát. Špagát zaviažeme okolo výčka.    A na vrch prilepíme mašľu! Samozrejme môžte si ho do zdobiť podľa vlastnej tvorivosti. 
















3. Čoko pohár
Tak týmto jednoducho potešíte každého. Kto nemá rád čokoládu? A čo ,že sa z nej priberá :D
Potrebujeme : Horúcu čokoládu (prášok), malé čokoládky, trubičky, a všetko čo je čokoládové, pohár ( na zaváranie), výčko, nožnice, lepidlo, pero, ozdobný papier, mašľa
Postup : Do sáčku nasypeme horúcu čokoládu ( v prášku) a položíme naspodok pohára ďalej do pohára naaranžujeme všetku čokoládu čo sa tam zmestí zavýčkujeme nalepíme prianie a mašľu a darček je hotový!




4. Perníčky
K tomu aby ste mohli vytvoriť tento darček potrebujete v prvom rade napiecť perníčky :) Recept tu http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/2014/12/vianocne-medovniky.html
Potrebujeme :  perníky, baliaci papier, tanier, nejaké ozdoby, prianie
Postup : Zabalenie perníkov zvládne asi každý. Je to ľahké ale darček to je. Iba naaranžujeme perníčky na tanier zabalíme baliacim papierom pridáme nejaké vianočné ozdoby a prianie a vualaa darček je na svete !

Kreativite sa medze nekladú a vaši blízky sa 100 percente potešia viac DIY darčekom ako tým obyčajným :). Tak zostáva mi dúfať ,že ste sa inšpirovali a že sa vám článok páčil ♥ Kisses -V 








You Might Also Like

8 komentárov

  1. Promiň, ale to první "DIY" je teda.. no, nenadchlo mě.. Dostat sáček a v tom hromadu těchle nechutností na stromek.. Nelíbí se mi to.. Promiň, jen můj názor..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prepac ale toto nieje tak celkom diy. nevyrobila si sama balzam, lak, cokoladu, ale si to iba naukladala do sacku a prepac, ale dostat pohar so sosovicou a grankom, tak by som ho asi vyhodila.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No fuj. Dostať čokoládu v poháru od okurok. No hanba!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem za všetky názory :D A pavlinnu17 nepoznám takže sa na ňu hneď pozriem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. podle mě se ti ty diy dost povedly! ale ti co nic nedokázali tě budou Heitovať neber si je k srdci. Jsi super!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ani mne to veľmi ako diy nepripadá... skôr by som to nazvala ako zabaliť darčeky. najmä tie prvé laky. keby si tie laky vyrobila ty (čo som aj čakala) bolo by to diy. sama som tieto články robila (zajtra má výjsť ďalší) a mylsím že si sa s tým mohla posnažiť viac. tie fľašky pre babičky sú vcelku fajn, ale skôr ako dekorácia než darček. prípadne pre nejaké malé deti v rodine. ale aj tak si mohla tie fľaše nejako ozdobiť, napríklad tou d
    farbou čo svieti v noci.. hneď by to vyzeralo inak. a keby si tie fľaše v skutočnosti aj niekomu dávala, osoba by bola viac prekvapená, pretože by dnu nebolo vidno.
    ten posledný darček si neviem predstaviť že by si niekomu dávala. tie medovníky by sa ešte pokazili a ľudia by sa mohli uraziť, lebo to vyzerá, že im to dávaš preto,lebo máš pocit, že oni medovníky nepečú.

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network