Nature

Tento článok píšem, pretože som práve pochopila čo pre mňa príroda (les) znamená. Viete, ako malá som sa na našu chatu veľmi nehrnula. N...



Tento článok píšem, pretože som práve pochopila čo pre mňa príroda (les) znamená. Viete, ako malá som sa na našu chatu veľmi nehrnula. Nie ,že by sa mi teraz chcelo opúšťať kamarátov (hlavne moju izbu haha), len sa mi tak zdá, že sa chata stala miestom pokoja (oddychu) a akéhosi nájdenia samej seba. 




Nikdy som si ani nepomyslela, že psychický oddych nájdem práve tam. A viete načo som prišla? Nikto nie je taký silný ako si o sebe myslí. Každý potrebuje na chvíľu vypnúť, premýšľať. A viete kde to je najlepšie?  (Nepoviem ,že na hojdacej sieti popri počúvaní pesničiek, to je skôr fyzický oddych haha). Ja myslím hlavne prírodu a les. 







Trošku sa obávam toho, či moje deti ešte takýto les (pokoj) nájdu, sami viete čo sa s našou prírodou v tejto dobe robí. O tom ako každý deň padnú stovky stromov, a o tom ako sme si z prírody urobili smetisko ani nehovorme. 



Naozaj netuším čo s tým budeme robiť. Najlepšie bude, keď sa nad sebou každý zamyslí, prehodnotí svoj postoj k prírode, k svetu, k ľuďom a možno konečne nájde ten spomínaný pokoj. 

Na záver chcem len povedať ,že všetky práva na tento článok si vyhradzujem a kopírovanie je trestné. Na posledných troch obrázkoch nie je naša chata, ale miesto bolo fotogenické! 




You Might Also Like

9 komentárov

  1. Krásny článok :D Ešte krajšie fotky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné fotky! tie ovce ma fakt rozosmiali :D pekní blog!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pridavam sa aj ja najlepsi oddych mam v lese , skus vyskusat meditaciu pri nej najlepsie spoznas samu seba vrelo to odporucam ale pred tym si nastuduj ako spravne mesitovat ;) dostanes sa do krasneho stavu :) mas super clanky na blogu pacia sa mi ! :)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie fotky sú super. Ja milujem ovečky :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny článok aj fotky :3

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Naozaj hlboký článok :D ak vieš čo tým myslím :D a pekné fotky
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky! :) tie ovečky sú zlaté :D

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc pěkný článek :) hezké fotky, ty ove xO :D

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network