Questions&Answears 4

Ahojte! Od posledného askového článku mi pribudlo strašne veľa otázok, takže sa budem snažiť postupne tento článok, alebo skôr túto sériu ob...

Ahojte! Od posledného askového článku mi pribudlo strašne veľa otázok, takže sa budem snažiť postupne tento článok, alebo skôr túto sériu obnoviť a zodpovedať vám na všetko čo vás zaujíma. Takže začneme!

Ďalšie otázky mi môžete písať buď do komentárov alebo sem: 

FB:  https://www.facebook.com/viktoria.poliakova.5?fref=ts 


Ask : http://ask.fm/VictoriaBelieberForever69

E-mail : rebelka353@gmail.com 

Na otázky neodpovedám nikde inde iba tu v článku ↓


1. Je tara čistokrvná a s papiermi? Koľko stála a aké má meno na papieroch? Aká je stará? -Ada
Áno, Tarka je čistokrvná aj s papiermi, stála dosť veľa, nejak tak ako sa teraz predáva Iphone 5S, ocino chcel psíka s papiermi pretože z nej chcel mať poľovníckeho psa, na papieroch má meno Zitafór, ale to meno sa vlastne používa len vtedy, keď ju chcete zapísať napr. na výstavy alebo ako poľovníckeho psa (tam vlastne môžu chodiť len psy s papiermi), takže my (alebo skôr ja) som jej dala meno Tara aj keď viem, že sa to podobá na tiranosaura. A má 8 mesiacov.



2. Čím fotíš? Ivona
Fotím zrkadlovkou, Nikon D3200 a občas na digitálny Canon.




3. Chystáš niečo nové na rok 2016? Karolína
Chcem ďalej pokračovať vo všetkom čo ste na mojom blogu už videli, ďalej pribudne jedna nová séria, ktorá bude vychádzať vždy na konci mesiaca. No a ostatné, to sa necháme prekvapiť.

4. Aké spolupráce máš? Ak to nie je tajné? -Simona
Ja to netajím, ani som to nikdy netajila. Stále : parfums.sk, Ziaja, Nivea, Marykay, postovnezdarma.cz, zoot a potom ešte jednorázové.



5. Prečo nepríjmaš žiadosti na osobnom profile? - Mária
Pretože je to osobný profil, ale žiadosti mi môžete posielať sem : https://www.facebook.com/viktoria.poliakova.5

6. Skade je čelenka ? - Radka
Zuzka vyrábala.



7. Budeš ešte niekedy usporadúvať ten meeting cez skype? - Iva
Jasné, ale ešte netuším kedy.

8. Sledujem tvoju najlepšiu kamarátku na Instagrame, prečo tak málo pridáva? -anonym
Miša prečo tak málo pridávaš na instagram?

9. Páči sa ti Praha? - Lenka
Praha je nádherná, ja sa tam chystám niekedy teraz opäť, už tretíkrát, lebo Praha je blízko, ale je to úplne iný svet než naše Slovensko, jednoducho nádherná, už my ani tak nejde o pamiatky, skôr o to spoznať aj tie menej známe miesta, jediné čo neodporúčam je Pražská Zoo, ktorá je pekná to áno, ale ja som tam bola vtedy keď bolo 40 stupňov a tá Zoo je tak strašne veľká, že sme v nej boli 8 hodín a jediné čo sme po ôsmych hodinách hľadali bol východ. Viac o Prahe si môžete prečítať tu : http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/2015/08/praha-nasa-stovezata.html




10. Kde si v Prahe nakupovala? Také menej rušné nákupné centrum než Paládium? - Lucia
Ja som nakupovala na Václaváku, ale to menej rušné teda nebolo, a na Čiernom moste, tam to bolo super, také kludné a boli tam skoro všetky super obchody vrátane Starbucksu, dokonca som čítala, že tam už pribudol aj Tiger!





11. Nechápem ako si za rok mohla získať vyše 50000 pozretí, wau, ale gratulujem! - anonym
Ďakujem krásne!

12. Bola si už pozvaná na nejakú bloggerskú akciu? - anonym
Hej hej bola, Ziaja ma pozvala, keď otvárali nový obchod, už ani neviem kde, ale bolo to ďaleko a v strede týždňa takže som tam ísť nemohla, ďalej ma Aussie pozval na takú "plážovú party" čo ale bolo v Bratislave a v strede týždňa, takže som bola veľmi smutná, že tam nemôžem ísť. A potom ma Zoot pozval na jeden workshop, kde som ale taktiež ísť nemohla.



13. Skadiaľ je čiapka? - Laura
H&M


14. Kedy bude nový haul? - Erika
Ja mám toľko nových vecí, že sa mi do toho vôbec nechce púšťať, keď si predstavím koľko sa tie fotky budú nahrávať..

15. Aký názor máš na knihu Ja, Jutuber. -Anonym
Ja som ju nikdy nedržala v ruke, nečítala nič, takže nebudem súdiť. 

16. Nebudeš náhodou na DOD na Gasku 25.2.? -Anonym
Budem. Dokonca som v BB aj zajtra na DOD na inej škole, už teraz sa dosť teším, pretože ideme samé s kamarátkou a máme celkom strach z mhdčiek a celkovo dopravy, ale tak dám vám zajtra vedieť ako sme dopadli. 

Máte nejaké otázky pre budúci ask? 


You Might Also Like

2 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network