Základy šatníka

Ča sto sa vám stáva to, že ráno stojíte hodinu pred svojim šatníkom a bezcieľne sa doň pozeráte? Alebo to, že si večer vyberiete niečo, ...


Často sa vám stáva to, že ráno stojíte hodinu pred svojim šatníkom a bezcieľne sa doň pozeráte? Alebo to, že si večer vyberiete niečo, čo sa vám ráno zdá maximálne nevhodné a potom zase nasleduje hodinové vyberanie nového outfitu, ktorý je následne aj tak príšerný? Odpovedali ste na tieto otázky slovom áno? Tak vitajte v klube!



Pred nejakým časom som začala tento môj problém riešiť, jednak tým, že som sa snažila vyberať si oblečenie už večer a keď som to aj nestihla, tak som rozmýšľala nad tým čo mám v šatníku a čo ku čomu zladím a čo si vezmem ráno. Druhým krokom bolo upratanie šatníka, kde som zistila, že mám aj veci o ktorých som si myslela, že nemám. Tretím krokom bolo spísanie basic kúskov (ktoré nemám), ktoré sa dobre kombinujú a ktoré by som si určite mala zakúpiť.


Celý tento proces trval síce trošku dlhšie, pretože je samozrejmé, že keď niečo naozaj potrebujete a idete si do obchodu len po to, tak to nemajú, alebo sa vám to jednoducho nepáči.


V nasledujúcej koláži uvidíte pár kúskov, ktoré sa vám určite zídu pri každodennom kombinovaní, pretože sú úplne basic a ráno nad nimi už ani nemusíte premýšľať. Myslím si, že tieto kúsky budú pre mňa aj pre vás záchranou a že nám uľahčia túto "rannú nerozhodnosť". 

1,2. – Čierne a biele tričko, úplné basic kúsky, ktoré si ráno len vezmete ku džínsom a môžete vyraziť.
3. Čierne šaty, ktoré sa perfektne dajú ladiť, či už ku teniskám alebo lodičkám sú jednoducho must have!
4. Obyčajný sveter neutrálnej farby, ktorý si vezmete k legínam či džínsom.
5. Mojim absolútnym favoritom sú džínsy s vysokým pásom, či už čierne, riflové, farebné, roztrhané, iné džínsy už ani nenosím!
6. Sukňa s vysokým pásom ku ktorej si oblečiete biele alebo čierne tričko (obr. 1,2) a vuala, outfit je na svete!
7. Obyčajné tenisky sa zídu vždy!
8. Riflovú bundu môžete kombinovať ku šatám (obr. 3) alebo jednoducho ku džínsom, pod bundičku si oblečiete obyčajné tričko (obr. 1,2) a ďalšie jednoduché outfity sú na svete!
9. Lodičky môžete nosiť ku džínsom (obr. 5) alebo k šatám (obr. 3), je to len a len na vás!
10. Biela blúzka by nemala chýbať v šatníku žiadnej ženy! Stačí už len nájsť takú, ktorá sa vám bude páčiť a ktorá vám taktiež dobre sadne! Môžete ju ladiť ku sukniam alebo džínsom.
11. Za posledný základný kúsok som zvolila cardigan, je úplne super pretože si ho môžete prehodiť len cez tričko a obliecť džínsy alebo pridať ku sukni, môžete ho zladiť športovo alebo elegantne a dokonca ho môžete pri cestovaní využiť namiesto deky!

S týmito kúskami môžete vytvoriť naozaj veľké množstvo outfitov, postačí vám jedna jediná vec a to fantázia! Čo považujete za základy šatníka vy?  

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Máš veľmi chaotický blog. Nič v zlom. Gmail nemám, preto sa tu neprihlásim a píšem len cez anonym.

    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezký. Já každé ráno oblékam nejmin deset různých věcí a matka vždycky nadává! :-D Jinak pěkný blog.

    Budu ráda za návštěvu mého blogu. :) Do týdne by měla být GA. :-)
    www.clairer-blog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Základní kousky jsou určitě potřeba! mezi mé patří třeba bílé a černé kalhoty a svetry. Trička taky, ale raději nosím výraznější. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak ja stym mam problem malo kedy že neviem čo naseba ked niekam idem jedine čo si prezlečiem možno 3 krát je tričko:))

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network