Motivation

Keď sme so Zuzkou sedeli na terase a "pracovali" na našich článkoch, povedala som jej aj informáciu, že odo mňa odchádza múza a ne...

Keď sme so Zuzkou sedeli na terase a "pracovali" na našich článkoch, povedala som jej aj informáciu, že odo mňa odchádza múza a netuším čo do článkov písať, proste na mňa prišlo obdobie kedy som si robila komplexy zo všetkého, z mojej postavy, vlasov, pleti, blogu, článkov, štýlu písania, fotiek proste vážne zo všetkého. No a presne v tomto období potrebujem ľudí, ktorí ma "kopnú" vpred

Pri blogu mi dennodenne dávajú rady ľudia, ktorí si to ani neuvedomujú, nechápu aké dôležité sú pre mňa hlavne tie ich slová, hlavne tie vaše slová, asi nikdy nepochopíte ako veľmi si vážim každý komentár, každú jednu odozvu, aj keď možno niekedy nestíham odpovedať, pretože som rozlietaná, ale to neznamená, že si vašu spätnú väzbu nevážim. Netreba ma ale pokopávať len v oblasti blogu, je to tak so mnou skoro vo všetkých oblastiach života. Som veľmi hanblivá a ako treba ísť na hanblivosť? No predsa skúsenosťami! A kto mi ich dáva? Ľudia, všetci ľudia, ktorí sa nachádzajú okolo mňa. No motiváciu potrebujem aj pri športe, keby ju nemám už dávno by som sa na všetko vykašlala. Nerada cvičím sama, priam to neznášam. Milujem keď sú okolo mňa ľudia, pozhovárame sa a sme v tom spolu. Mám rada keď ma niekto upozorní na to, čo robím zle a poradí mi. Ani by ste neverili koľko fitness partnerov som už vystriedala, vedela by som ich menovať a pri konci by som už musela použiť aj prsty na nohách. No po novom cvičím s kamarátom, ktorý je skúsený a robí mi aj takého "osobného trénera", takže aj to je moja motivácia. 

Ako ste na tom s motiváciou vy? 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Ja píšem na blogu aj také motivačné články. Tiež mám niekedy slabé chvíle a vtedy si pozriem motivačný film alebo nejaké videá a hneď som späť :D A z postavy či inej časti tela si nemusíš robiť hlavu - videla som ťa a vôbec nevyzeráš zle :)
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky:) tiež neznášam, ked musím cvičiť sama.. v zime som chodila viackrát do posilky s kamoškou, ale kedže to nebolo v mojej dedine, ale v meste, sprotivilo sa mi tam chodiť. tak už skúšam len doma, aj ked to nie je nieco extra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tvoje fotografie sú proste úžasné, just wow! 💕

    Izabell zo SYDNEY SLEEK

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zdravím!
    Motivační články jsou něco, čeho nebude nikdy dost... Hlavně to hodně pomáhá blogerce tak i čtenářům. Fotky máš opravdu úžasné a chtěla bych jich od tebe rozhodně vídět více, tak bych uvítala od tebe článek jen s fotografiemi třeba z procházky nebo tak! :)
    P.S.
    S blogem zažíváme nový začátek a tak bych byla ráda, kdyby ses na něj mrkla a třeba tam zanechala nějakou odezvu.
    Přeji hezký zbytek dne :)
    http://mujzivotvpismenech.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network