Pink headband

Ak ste bloggerka, stalo sa vám už niekedy, že by ste začali písať článok a ešte v prvých riadkoch by ste nevedeli, o čom bude? Pretože presn...

Ak ste bloggerka, stalo sa vám už niekedy, že by ste začali písať článok a ešte v prvých riadkoch by ste nevedeli, o čom bude? Pretože presne to, sa mi deje v tejto chvíli, takže dúfam, že nakoniec nebudem musieť tak či tak, zmazať všetky riadky, ktoré práve teraz píšem. 

So Zuzkou sa chodievame dosť často fotiť, teda skôr asi ja častejšie fotím ju, konkrétne outfity na jej blog, pretože sme si povedali, že chceme naše blogy obohatiť aj o outfity, lenže jej to tvorenie outfitov ide oveľa lepšie než mne. Môj štýl je veľmi jednoduchý a prevláda v ňom hlavne čierna farba, takže by všetky moje outfity vyzerali rovnako. Čo sa týka tohto fotenia, fotiť som sa nechcela, no nakoniec som sa rozhodla ukázať vám kúsok, ktorý v lete nosím najčastejšie. Overal, presne tento kus oblečenia ma bude sprevádzať počas celého leta, je perfektný, vzdušný a nemusím sa trápiť s jeho kombinovaním. No a ak ma sledujete už dlhšie, určite poznáte moju najobľúbenejšiu obuv, Conversky, ktoré milujem, no na tieto vysoké si stále len zvykám, potvrdilo sa mi, že k mojim krátkym nohám veľmi nejdú, ale prižmúrte oči a prežijeme to. 

Overal - H&M, Čelenka - H&M, Tenisky - Converse

Jedna nepodarená musí byť! :D

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Overal vypadá krásně! :) Ty boty mi k tomu tedy taky moc nesedí, ale když se na to podívám z druhé strany, zas tak hrozné to není. :D
    Super, i čelenka je moc hezká! :)
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Náhodou se outfit povedl. Overal je krásný! :) Taky někdy jdu psát článek a ještě ani nevím o čem, ale vždy to nějak dopadne :D :)

    FOXIE SIMMA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky a overal je krásný, toto léto jsem si jich pořídila celkem dost, tak je teď dost střídám.
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network