That which does not kill me, makes me stronger.

Ahojte všetci! Musím sa priznať, že úvodné slová z tohto článku som zmazala, prišlo mi divné odkryť pred vami veci, po ktorých by ste si asi...

Ahojte všetci! Musím sa priznať, že úvodné slová z tohto článku som zmazala, prišlo mi divné odkryť pred vami veci, po ktorých by ste si asi o mne mysleli, že som nenormálna. No priznajme si to, každý z nás je svojim spôsobom nenormálny a šialený. Ale presne tí ľudia sú najlepší no nie? V posledných dňoch som dosť rozmýšľala nad blogom. Vlastne som v hlave mala len otázku, že čo bude s blogom do budúcnosti. Tento blog sa stal súčasťou môjho života na celé tri roky, takže som si s ním prešla rôznymi obdobiami, tými, kedy som písanie chcela ukončiť, no aj tými kedy som na ňom bola doslova závislá. Preto som sa po dlhšom uvažovaní rozhodla s blogovaním neskončiť, ja viem, že zo začiatku by ma to svojim spôsobom tešilo, no po dlhšej dobe by mi písanie začalo chýbať. Keďže som ale na novej škole, tak neočakávajte články každý deň, budem sa ale snažiť prispievať tak často, ako to len pôjde! 

You Might Also Like

2 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network