My favourite creams

Ahojte!  V dnešnom článku by som vám chcela predstaviť svoje dva najobľúbenejšie krémy, bez ktorých v poslednom čase nedám ani ranu.  ...

Ahojte! 

V dnešnom článku by som vám chcela predstaviť svoje dva najobľúbenejšie krémy, bez ktorých v poslednom čase nedám ani ranu. 

O prvom mojom favoritovi Nivea - Care krém som Vám už trochu písala, no nepovedala som Vám, že mojim favoritom je tento 50ml, ktorý nezaberá veľa miesta a vmestí sa naozaj všade! Skvelo hydratuje, nezanecháva žiadne mastné fľaky a je vhodný naozaj na všetko. No a cena v pomere s kvalitou je naozaj viac než skvelá! 

  • Inovatívne zloženie sa na pokožke priamo rozpúšťa a nezanechá na nej mastný film
  • Intenzívne POKOŽKU VYŽIVUJE celých 24 hodín
  • Jemná ŽENSKÁ VÔŇA si podmaní vaše zmysly
  • Vhodný pre všetky typy pleti a pre starostlivosť o TVÁR, RUKY aj TELO
Druhým mojim obľúbencom je tento krém Bioderma Atoderm, ktorý je určený pre suchú pleť, čiže ako stvorený pre tú moju. Naozaj mojej pleti veľmi pomohol, zbavil ju suchých šupín a začervenania, je vhodný pod make-up, pretože nie je veľmi mastný a rýchlo sa do pokožky vpije. Konzistencia je taká akurát, ani hustá ani riedka a ja ho môžem len a len odporučiť všetkým, ktorí majú problémy so suchou a šupinatou pleťou. Posledným faktorom je už len cena, ktorá je už trochu vyššia než pri hore uvedenej Nivei, no myslím si, že aj kvalita tohto krému je vyššia. 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Oba krémy se mi líbí. Ten od Nivei mám ve vzorečku a je fajn. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám sice pokožku mastnou, ale ta Bioderma musí být super! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Biodermu jsem používala zrovna tento stejný jako podklad pod makeup a je naprosto perfektní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já mám ráda krém od Lirene. :)

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network