My favourite hair products

Ahojte! Dnes mám pre vás ďalší post z rady mojich obľúbených produktov. Tentokrát sa bude týkať mojej starostlivosti o vlasy.  Ukážem v...

Ahojte! Dnes mám pre vás ďalší post z rady mojich obľúbených produktov. Tentokrát sa bude týkať mojej starostlivosti o vlasy. 

Ukážem vám tri najobľúbenejšie výrobky, ktoré môžem len a len odporučiť. 

Prvý produkt je tento olej na vlasy od Schwarzkopf, ktorý používam už strašne dlho a práve som si objednala jeho druhé balenie. Vlasy nezaťažuje, nemastí a sú po ňom krásne jemné a lesklé. Moje vlasy sú veľmi suché a zničené po každodennom žehlení, takže mi veľmi pomáha so starostlivosťou o ne. Čo sa týka ostatných recenzií, ešte som o ňom nepočula alebo nečítala nič zlé, takže ak hľadáte nejaký dobrý olejček pre vaše vlasy, tak skúste siahnuť po tomto. 
Druhým produktom je tento kondicionér v spreji od Nivei, ktorý mám doma tiež veľmi dlho, takže môžem konštatovať, že dlho vydrží a rýchlo sa nemíňa. Vlasy taktiež nezaťažuje a krásne sa po ňom rozčesávajú. Čo sa týka nejakých iných účinkov, tak nemôžem povedať, že by mojim vlasom nejako extra pomáhal, no jeho plusom je, že naozaj krásne vonia. 
No a posledný produkt je asi mojim najobľúbenejším a tiež najnovším, čo sa starostlivosti o vlasy týka. Je to môj prvý produkt od značky Macadamia, no už teraz môžem povedať, že určite nie je posledným produktom, ktorý si od tejto značky zakúpim. Je to výborný produkt, stačí na vlasy naniesť naozaj maličké množstvo a vlasy sú po ňom krásne, lesklé a jemné. Vlasy ale nazaťažuje a krásne vonia. 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Na olej od Scwarzkopf sa kuknem, lebo moje vlasy sú už trošku zničené farbením a potrebujú extra výživu :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten olej na vlasy mě docela dost zaujal a jestli ho někde uvidím, přihodím ho do košíku. Jakékoliv oleje mám moc ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten první a poslední produkt bych chtěla vyzkoušet. Mám ráda veškerou vlasovou péči. :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Macadamiu jsem už viděla na jiných blozích, ale ještě jsem nezkoušela. Láká mě hodně, takže časem určitě koupím.
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network