bioruza.sk

Ahojte! Počula už niektorá z vás o stránke bioruza.sk ?  Nedávno sa mi do rúk dostali 3 produkty z tejto stránky a dnes by som vám ich rada...

Ahojte! Počula už niektorá z vás o stránke bioruza.sk?  Nedávno sa mi do rúk dostali 3 produkty z tejto stránky a dnes by som vám ich rada predstavila. 

Ako prvý som skúšala tento šampón, o ktorom som sa dozvedela vďaka kamarátke no a vďaka jej chválam som nemohla inak a musela som ho vyskúšať aj ja. Ja som si vybrala jeho veľké balenie a môžem konštatovať, že sa míňa naozaj bleskovou rýchlosťou. Je vhodný proti vypadávaniu vlasov a na ich opätovný rast. Chininový šampón má hlavnú účinnú látku chinín z kôry chinovníku. Chinín preniká do vlasov a urýchľuje ich mikrocirkuláciu čím urýchľuje prísun živín do vlasov. Znižuje alebo úplne zastavuje vypadávanie vlasov. Ideálny na slabé vypadávajúce vlasy bez objemu.
Keďže šampón sa veľmi neodporúča používať na suché vlasy (lebo ich viac vysušuje), tak som si k nemu rovno objednala aj masku na vlasy, ktorá spôsobuje mojim vlasom skutočné blaho. Ak nejaký produkt na vlasy môžem naozaj odporučiť, tak to bude práve táto maska, po ktorej sú vlasy neskutočne hebké a vyživené. Bohužiaľ tiež sa rýchlo minula a mne už z nej nezostalo nič, plánujem si ale kúpiť jej ďalšie balenie.
No a posledným produktom je táto ružová voda. Voda je vhodná nielen na čistenie, upokojenie pleti, ale aj na jej osvieženie v horúcich letných dňoch alebo v prehriatych vykúrených priestoroch počas zimy. Je ideálna na cestovanie, aj do kabelky, je určená ľuďom, ktorí, uprednostňujú používanie zdravých produktov prírodného pôvodu. Prírodná ružová voda je získavaná destiláciou kvetov bulharskej ruže „ROSE DAMASCENA“. Obsahuje vysoký podiel éterického ružového oleja, ktorý je prirodzeným konzervačným prostriedkom. Má čistiace, protizápalové, antialergické a utišujúce účinky. Vyživuje, hydratuje a upokojuje podráždenú alebo citlivú pokožku. Zachováva ju hladkú a elastickú, zároveň ju krásne prevonia a osvieži. Má univerzálne použitie ako čistiaca voda aj tonikum, pleť a celú pokožku nevysušuje.

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Milvu také ráda používám, už několik měsíců střídám různé varianty a vlasům to hodně prospělo :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám z tejto rady sprej na vlasy a je výborny :)Milujem tieto produkty :)

    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Info o produktoch fajn, akurát som sa nedozvedela žiaden tvoj názor a o tomto by recenzie mali byť, aby sa čitateľ dozvedel či ti produkt vyhovoval.. toto info si viem prečítať aj na ich webe.

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network