Happy days!

Ahojte všetci a krásny piatok!  Dúfam, že si všetci užívate prázdniny a ak už náhodou pracujete, tak dúfam, že si užijete nádherný víkend! ...

Ahojte všetci a krásny piatok! 
Dúfam, že si všetci užívate prázdniny a ak už náhodou pracujete, tak dúfam, že si užijete nádherný víkend! Ja prežívam krásne dni vďaka svojim priateľom a rodine. Včera sme si uvarili guľáš a bolo to ako za starých čias, prišli všetci kamaráti, s ktorými sa inak nemám možnosť vidieť, dnes si chystáme babský večer v podobe aperol night a zajtra je na Ružinej festival, na ktorom vystupujú moji obľúbenci Rock Reunion, vidím sa tam s niekým? Aký program máte na víkend vy? 


Topánky : bonprix
Kabelka : F&F
Okuliare : Takko

You Might Also Like

5 komentárov

  1. love that dress so much

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé, tak to si moc užij holčičí večer i festival :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne šaty :) Fasardi eshop má skvelú ponuku- ceny zodpovedajú kvalite .. Inak len taký postreh. Možno sa to len mne zdá ale príde mi, že máš ako nie si práve najvyššia, ti pridlhý remienok na kabelke ešte z výšky zbytočne uberá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno áno, tiež som si to všimla na tých fotkách, že to nevypadá dobre a že ma to skracuje :) ďakujem za komentár!

      Odstrániť
  4. Taky jsme měli dnes guláš, byl výborný a zítra budeme odpočívat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network