Manzara.sk

Ahojte!  V dnešnom článku by som Vám chcela ukázať e-shop, ktorý obsahuje naozaj krásne oblečenie.  Tiež som si pripravila wishlist spoloč...

Ahojte! 
V dnešnom článku by som Vám chcela ukázať e-shop, ktorý obsahuje naozaj krásne oblečenie.  Tiež som si pripravila wishlist spoločenských šiat, wishlist by Vám mohol pomôcť ak hľadáte spoločenské šaty na svadbu alebo na plesovú sezónu, ktorá je síce ešte ďaleko, no čas beží strašne rýchlo. Určite sa ani nenazdáme a opäť tu bude jeseň, opäť sa vrátime do školských lavíc. Dúfam, že nie som jediná pesimistická osoba, no na teraz vám chcem ešte popriať, nech si prázdniny užívate plnými dúškami, nech sa o nič nestrachujete, nech sa nestresujete a žijete naplno! 

1. Tieto úžasné krásne šaty sú v terajšej móde absolútne in, vďaka výšivkám a ich strihu v nich zažiarite na všetkých udalostiach! 
2. Zelené šaty, ktoré Vám nádherne odhalia dekolt proste vo svojom šatníku musíte mať. 
3. Tieto šaty nie sú vhodné na všetky typy postáv, no ak máte tú správnu, tak v nich budete vyzerať dokonalo! 
4. Tieto biele šaty sú síce jednoduché, no v jednoduchosti je krása no nie? 
5. Ďalšie jednoduché, no krásne šaty, ktoré sa hodia na akúkoľvek príležitosť. Nie sú ani veľmi slávnostné no ani obyčajné. 
6. Ružové maxišaty, ktoré sú trošku extravagantné, no ak máte čo ukázať, tak pre Vás ako stvorené! 
7. Vínová červená je v móde v každom ročnom období a tieto jednoduché šaty sú opäť prekrásne. 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Šaty vypadají nádherně! :) Nejvíc se mi líbí ty na sedmém obrázku :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pani z obchodu Manzara nechutne zarába na ľuďoch. Objednala som si tričká, a bohužiaľ až po čase som ich našla na stránke Wish za smiešne 3 € a Manzara si za jedno tričko účtovala 20 €.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Saty nie su dobre na aku adresu ich treba vratit

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network