I am in love with Gabriella Salvete ♥

Ak môj blog sledujete už dlhšie, tak určite viete, že Gabriella Salvate je mojou asi najobľúbenejšou značkou vôbec, a to teda vôbec neho...

Ak môj blog sledujete už dlhšie, tak určite viete, že Gabriella Salvate je mojou asi najobľúbenejšou značkou vôbec, a to teda vôbec nehovorím len tak, pre lepší pocit. Používam ju už strašne dlho a myslím si, že aj moja úplne prvá dekoratívna kozmetika bola práve od tejto značky. Preto som rada, že môžem povedať, že práve s touto značkou spolupracujem.

Pred nejakým časom mi prišiel balíček s novinkami, takže vám ich dnes v krátkosti predstavím.
Ako prvú tu mám túto krásnu paletku, ktorá je v odtieni Violet a do ktorej som sa zaľúbila už na prvý pohľad. Tiene majú celkom maslovitú konzistenciu, preto neopadávajú a neprášia sa, majú skvelú pigmentáciu a už pri prvej vrstve s nimi dosiahnete krásne intenzívne farby. 
Mojimi najobľúbenejšími produktami z celého tohto balíku sú tieto dva rúže, ktoré sú nádherné, určite viete, že najviac používam presne tieto tekuté dlhotrvajúce rúže a tieto majú krásnu farbu, ľahko sa nanášajú a majú naozaj dobrú výdrž. 
Dostala som tiež 3 lesky na pery, ktoré sú  trblietkavé (áno, asi preto sa volajú ultra glossy) a prídu mi také, naozaj vhodné na party, kde chcete zažiariť, tiež sa krásne nanášajú a na perách vypadajú naozaj dobre
Tiež som dostala tieto dva gély na obočie v dvoch verziách v tmavšej a v svetlejšej a musím povedať, že mne nesadla ani jedna, tá tmavšia je strašne tmavá a tá svetlá je až neprirodzená pre moje obočie. 
No a úplne posledným produktom je tento korektor, ktorý má ľahkú aplikáciu, dobre kryje a dlho vydrží a dokonca je aj vodeodolný, takže určite odporúčam.

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Ta paletka je nádherná a hrozně se mi líbí i rtěnky. Krásný balíček ti poslali.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ooo,tie rúže a gély na obočie by som brala hneď :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Značku G. Salvete mám ráda :-) nejvíce mi vyhovují laky na nehty.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network