Čínska medicína

  Ahojte všetci a pekný deň prajem! Stretol sa už niekto z vás s čínskou medicínou? Ja o nej v poslednej dobe počúvam zo všetkých strán, naj...

 Ahojte všetci a pekný deň prajem!

Stretol sa už niekto z vás s čínskou medicínou? Ja o nej v poslednej dobe počúvam zo všetkých strán, najmä od ľudí, ktorí neveria chemickým liekom, antibiotikám či analgetikám a radšej siahajú po prírodnej ceste, teda po čínskej medicíne. 

Ja sa dnes ale nechcem baviť o liečení sa prírodnou cestou, pretože by bolo nesprávne, aby som sa ja ku niečomu takému vyjadrovala, keďže to nepraktizujem, dnes vám chcem napísať niečo o novej prírodnej kozmetike. 

Rozhodla som sa vyskúšať denný a nočný krém pre suchú a citlivú pokožku. Do všetkých produktov od tejto firmy sú pridávané len najkvalitnejšie výťažky z bylín, extrakty z húb a aktívne prírodné ingrediencie. 

Hlavné zložky sú : 

Huby: 

Reishi - alebo tiež huba dlhovekosti. Podporuje rast a regeneráciu vlasov a má výrazné anti-aging účinky.

Maitake - podporuje metabolizmus kožných buniek a zlepšuje stav pleti

Shiitake - podporuje zdravý stav pokožky

Cordyceps - Udržiava pleť hebkú a rozjasňuje ju 

Bylinky :

Stavikrv mnohokvetný - podporuje zdravý rast a kvalitu vlasov

Kozinec blanitý - chráni pokožku

Ženšen pravý - pomáha vlasom udržiavať hydratáciu a lesk 

Šetrné zloženie oboch krémov sa krásne postaralo o moju citlivú pleť. Krémy v sebe kombinujú silu húb reishi a shiitake, mandľový olej a aj bambucké maslo, ktoré pomáha intenzívnej hydratácií. 

Oba krémy stačí aplikovať vytlačením z tuby, stačí naozaj malé množstvo, na vyčistenú pleť. 

Z môjho pohľadu sú to veľmi kvalitné produkty, ktoré Vašu pleť krásne hydratujú, upokojujú a nie je po nich podráždená alebo začervenaná. Ja mám citlivú pokožku, ktorej vyhovuje naozaj málo čo, ale tieto krémy mi nijako neuškodili, ba naopak, veľmi mi pomohli ešte aj s akné, ktoré sa mi niekedy vyhadzuje, teda ich môžem len odporučiť a už teraz môžem s čistým svedomím povedať, že keď ich miniem, tak si kúpim nové balenia. 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Taky jsem měla možnost vyzkoušet jejich pleťovou péči a byla jsem docela spokojená.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také jsem měla možnost produkty vyzkoušet a byla jsem moc spokojená :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network