Buďme zodpovední.

Ahojte všetci a krásny deň vám prajem! Ako prežívate toto náročné obdobie? Musím sa priznať, že ja v poslednej dobe nie veľmi dobre. Nuž, al...

Ahojte všetci a krásny deň vám prajem!

Ako prežívate toto náročné obdobie? Musím sa priznať, že ja v poslednej dobe nie veľmi dobre. Nuž, ale určite je to psychicky náročné pre každého z nás. Prosím dávajte si na seba pozor, viem, že všetky opatrenia sa nedajú dodržiavať na 100 percent, pretože by nám z toho už preplo, no my sami najlepšie vieme, ako sa uchrániť. Prosím overujte si informácie, v tejto dobe je viac dezinformácií než kedykoľvek predtým, preto prosím neverte všetkému čo vidíte a čo čítate. Veď viete ako sa hovorí. Dôveruj, ale preveruj. No a posledná vec, na ktorú chcem apelovať, prosím noste rúška. Viem, po roku koronakrízy je pri najmenšom čudné, že o niečo takéto vás prosím, ale verte mi, stále sa stretávam s viac a viac prípadmi, kedy ľudia odmietajú nosiť rúško ako formu nejakého protestu, ako znak toho, že oni sa nepodriadia. Viete, príde mi to trochu absurdné, a preto vždy hovorím, nech to idú povedať rodine, v ktorej na koronu zomrel otec alebo mama, že nenosia rúško ako znak protestu, že či ich pochvália, pretože možno, keby nosíme rúško všetci zodpovedne, tak by sme nemali takú vysokú mortalitu a zas na druhej strane, keby rúško nenosí nik tak kde by sme boli? Rúško predsa nenosíme kvôli vláde, rúško nosíme kvôli solidarite a kvôli tomu, že nám záleží na tom druhom...

No ale aby som nebola len pesimistická. Konečne prichádza jar! Spolu s jarou sa vo mne prebúdza aj akási nádej, že bude lepšie. Stačí, že vykukne slnko a ja mám hneď lepší deň. No a spolu s jarou som začala aj behávať. Behávate niekto? Ako sa snažíte udržať psychicky a fyzicky fit v týchto časoch? Pre mňa je najlepšou voľbou práve beh, pri ktorom si viem naozaj perfektne prečistiť myseľ. 
Tieto krásne vílovské šaty sú z bonprixu.

You Might Also Like

1 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network