Mirror, mirror.

Ahojte všetci a krásny deň prajem! Inšpirujete sa fotkami z instagramu? Ja áno! A dosť často. Tento trend s fotkami so zrkadlom som chcela v...


Ahojte všetci a krásny deň prajem!

Inšpirujete sa fotkami z instagramu? Ja áno! A dosť často. Tento trend s fotkami so zrkadlom som chcela vyskúšať už dávnejšie, no nejako na to nikdy nebol čas. Poviem vám ale, že odfotiť takéto fotky bolo ťažšie než som si myslela. 
Ja instagram beriem ako platformu, kde sú skvelé nápady a dosť často odtiaľ čerpám inšpiráciu , no tiež ako platformu, kde je všetko dokonalé a každý tam pridáva len najdokonalejšie fotky zo svojho života. Stále častejšie však počúvam o tom ako instagram ničí sebavedomie. Jedna kamarátka sa mi sťažovala, že keď na instagrame vidí tie prenádherné fotky šťastných párikov, tak sa zamýšľa nad tým, či je jej vzťah tiež taký dobrý. Jednoducho porovnáva. Akurát, že nič čo je na instagrame nie je stopercentná pravda. Fotku šťastného páriku vie pridať hocikto, no nikto nevidí do pozadia toho vzťahu. Moja druhá kamarátka si zas odinštalovala instagram, pretože si pripadala menej pekná a oveľa viac lenivá než tie dievčatá fitnesky, ktoré každý deň pridávajú fotky svojho zadku v legínach pri pseudo cvičení. A áno,  ak každý deň necvičíte, no namiesto toho si večer polejete pohár vína, tak ste stále normálne. Je to úplne normálne. Každý sa drží v duševnej pohode iným spôsobom a hlavne v týchto ťažkých časoch. 

Šaty : bonprix
Kabelka : bonprix

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network