Čistiaca kefka na pleť áno či nie?

 Ahojte všetci a krásny deň prajem! V dnešnom článku by som Vám chcela predstaviť jeden produkt, ktorý mi v poslednej dobe zachránil život. ...

 Ahojte všetci a krásny deň prajem!

V dnešnom článku by som Vám chcela predstaviť jeden produkt, ktorý mi v poslednej dobe zachránil život. Určite ste všetky jasali, tak isto ako ja, keď sa konečne uvoľnili opatrenia a mohli ste si zarezervovať termín u kozmetičky, kaderníčky či nechtárky. Ja som už počas pandémie rozmýšľala ako nahradím svoju kozmetičku, keďže moja pleť nepatrí medzi tie najčistejšie a bezproblémové. Preto som si začala pozerať čistiace kefky na pleť a hľadala som takú, ktorá bude cenovo dostupná a kvalitná. 

Čistiaca kefka Bellisima

Táto čistiaca kefka od značky Bellisima bola mojou jasnou voľbou, keďže nestojí veľa a je kvalitná. Využíva špeciálnu technológiu Sonic vibration, ktorá zaisťuje hĺbkové čistenie a masírovanie pleti. K dispozícií je spolu s ňou ďalších 5 nástavcov, takže už po prvom použití budete mať pleť o poznanie hladšiu, žiarivejšiu a dokonale čistú. 

Príslušenstvo : 

klasický nadstavec - umožňuje bežné čistenie pleti 

nadstavec sensitive - zaisťuje extra mäkké čistenie citlivej pleti 

aktivačný nadstavec z mäkkého latexu - jemne masíruje pleť na podporu lepšieho vstrebávania kozmetických prípravkov

nadstavec na peeling so stredne tvrdými štetinami - odstraňuje odumreté bunky a stimuluje obnovu pleti

nadstavec na mikromasáž s mäkkými mikroprštekmi - vytvára energizujúcu masáž na podporu mikrocirkulácie a vstrebávanie kozmetických prípravkov

Čistiaca kefka spolu s príslušenstvom

Môj osobný názor je, že sa do nej určite oplatí investovať, keďže kvalita vzhľadom na cenu je priam neuveriteľná. Stav mojej pleti sa po jej používaní zlepšil, prejavy akné sa zmenšili, pleť bola hladká, rozžiarená a jemná. Tiež mi vyhovuje množstvo nadstavcov, ktoré sú ku nej pridané a to, že si dokážete aspoň malým určitým spôsobom nahradiť kozmetičku a vytvoriť si kozmetický salón v pohodlí vášho domova.

Samotná čistiaca kefka s nástavcom Sensitive

You Might Also Like

1 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network