There is no winter without snow.

Máte radi sneh?  Mne sa zo zimou spája asi najviac, a preto vždy keď nasneží a som doma, tak sa z neho teším. Horšie to je, keď kalamit...

Máte radi sneh? 
Mne sa zo zimou spája asi najviac, a preto vždy keď nasneží a som doma, tak sa z neho teším. Horšie to je, keď kalamita príde v pondelok ráno a dostať sa do školy alebo na autobus, ktorý ide 5:40 je priam nemožné. Poznáte to nie? 
Keď som doma je to ale úplne iná pesnička, pretože milujem skoro všetko so snehom spojené. Zimné prechádzky, či sánkovačky s kamarátmi, no a tie zimné fotky vypadajú tiež o nejaký kus lepšie. 
No a ešte radšej mám tú zimu, kde teplota klesá len o nejaký stupeň dva pod nulu, a ja môžem nosiť moje obľúbené kabáty, pretože zimné bundy rada naozaj nemám. 
V dnešnom článku by som vám chcela ukázať tento kabát, ktorý mám zo stránky bonprix a je naozaj krásny. 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Taky mám ráda sníh a těším se z něho, když napadne. Kabátek je pěkný. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny kabátik, tá farba je nádherná :) Inak, ja veľmi zimu nemusím (okrem Vianoc), takže ani sneh nejak neobľubujem :D :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja mám rada zimu keď je sneh, ale stačila by mi tak na Vianoce na mesiac, aby som stihla nejaké turistiky a sánkovačky :D a môže byť leto

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám zimu a celkovo aj sneh veeľmi rada ♥ nechcem nikdy aby to skončilo aj napriek tomu že je často také sychravé počasie :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network