Black Friday sa blíži!

 Ahojte všetci!  Po dlhšom čase vás opäť vítam pri novom článku, v ktorom by som sa s vami chcela podeliť o jednu špeciálnu udalosť, ktorá s...

 Ahojte všetci! 

Po dlhšom čase vás opäť vítam pri novom článku, v ktorom by som sa s vami chcela podeliť o jednu špeciálnu udalosť, ktorá sa blíži nezadržateľnou rýchlosťou. Táto udalosť je práve tzv. Black Friday. Tento rok sa Black Friday uskutoční v piatok 27.11.2020, no Notino Black Friday bude prebiehať celý týždeň, a to od pondelka 23.11.2020 do nedele 29.11.2020. 

Určite všetci viete, že Black Friday vznikol v Amerike a odtiaľ sa rozšíril do celého sveta a jedná sa o jedinečnú akciu plnú zliav a výhod. 

Ja sa tento rok na Black Friday teším ešte viac než pominulé roky, keďže je to možnosť spríjemniť si tieto ťažké dni a potešiť samú seba nejakou drobnosťou a možno si o trochu zlepšiť tieto neľahké časy. 

Prichystala som si zoznam vecí, ktoré ma zaujali a ktoré by možno mohli osloviť aj vás. 

V prvom rade to sú voňavky, ktoré potešia určite každú jednu z nás. Jednoducho klasika, ktorá vám rozvonia aj tie najpochmúrnejšie dni.
V prvom rade ma zaujala Calvin Klein Euphoria, ktorá má naozaj pekný dizajn a vo všetkých rebríčkoch sa nachádza na prvých priečkach. 
Druhá veľmi pekne balená voňavka s menom Calvin Klein Women so super cenou. 
Asi všetkým dobre známa Chloé Chloé, ktorá je jednoznačne nadčasová. 
No a posledná, no určite o nič horšia Calvin Klein Eternity, na ktorú som počula samé kladné recenzie. 

V prvom rade určite nemôžeme zabudnúť na sviečky, keďže je jeseň a blížia sa Vianoce, ktoré sa mi neodmysliteľne spájajú s vôňou sviečok, konkrétne táto je Yankee Candle Vanilla Cupcake
Neviem, či len ja som tak pozadu, ale vedeli ste, že Yankee Candle vyrába aj závesné vône do auta? Ja som si z ich výberu vybrala rovno dve, a to Yankee Candle Black Coconut a Yankee Candle Midsummer´s night, ktoré sa mi určite zídu a dúfam, že mi svojou vôňou spríjemnia môj čas strávený v aute. 
No a opäť, v neposlednom rade, táto čistiaca kefka na tvár Bellissima Face Cleansing, keďže už dlho sa po nejakej čistiacej kefke obzerám a táto mi príde ako super voľba, keď potrebujete prihliadať aj na jej cenu. 

To by bolo na dnes odo mňa všetko. Nezabudnite si spríjemniť deň nejakou maličkosťou, možno nemusí byť ani materiálna. No viete, snažme sa z toho všetkého nezblázniť a neprestať sa usmievať. 
Majte sa krásne. 



You Might Also Like

4 komentárov

  1. Já se taky těším na black friday, ale v úplně jiných obchodech :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zrovna dneska jsem si koupila svíčku Yankee Candle! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Black friday je super. Na Notinu jsem už dlouho nenakupovala.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Black friday nikdy neprežívam nejak extra, pretože mnohokrát som kúpila tie veci lacnejšie. Ale tento rok by som sa rada poobzerala po Foreu, pretože som počula, že zvyknú mať celkom dobré akcie.
    Nicol z World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network