Moje obľúbené letné produkty

 Ahojte všetci a krásny deň prajem! Ako si užívate leto, ktoré je už v plnom prúde? Vlastne.. Nebudeme si klamať, polka leta je už za nami a...

 Ahojte všetci a krásny deň prajem!

Ako si užívate leto, ktoré je už v plnom prúde? Vlastne.. Nebudeme si klamať, polka leta je už za nami a my sa pomaly, ale isto dostávame do tej druhej polovice, ktorá určite ubehne ako voda. 

Boli ste už niekde? Dopriali ste si zaslúžený oddych? Viem, že situácia je taká aká je a vôbec nie je ľahká, no oddýchnuť si predsa vieme aj doma na Slovensku. 

V dnešnom článku by som vám chcela predstaviť pár mojich obľúbených letných produktov, bez ktorých by som sa v lete nezaobišla.


1. Balzam na pery je produkt, bez ktorého sa nezaobídem v žiadnom ročnom období. Mojim zvykom je nanášať si ho vždy, keď si doumývam zuby. Ktorý balzam na pery je váš najobľúbenejší?

2. K letu si priraďujem charakteristické vône a typické letné parfémy, konkrétne tento je od značky Calvin Klein Eternity Summer 2020. Recenzie na tento parfém sú veľmi pozitívne a ľudia si ho naozaj spájajú s vôňou leta.

3. Moja najobľúbenejšia vec vôbec je tento korektor od značky Catrice, na ktorý nedám dopustiť a reálne mám už asi 20ty kus. Môj najobľúbenejší odtieň je 010 Cool Cashmere, ktorý sa presne hodí k mojej bledej pleti. Tento korektor má výborné ľahké krytie a pleť vyzerá, akoby bola úplne prirodzená a má tiež dlhú výdrž. 

4. Vodeodolná ceruzka na obočie je niečo čo v lete určite potrebujete! Nikto predsa nechce skončiť na kúpalisku bez obočia, a tak je toto vec, ktorá by nemala chýbať v kozmetickej taštičke žiadnej ženy. To isté platí aj o vodeodolnej špirále. 

5. V lete nahrádzam make-up niečím ľahším, a to buď BB krémom alebo CC krémom, ktoré majú ľahšiu konzistenciu a dôležitý je aj SPF faktor.

You Might Also Like

1 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network