Moja výbava na internát

 Možno viete možno nie, no už šiesty rok svojho života trávim na internáte. Prvé štyri roky som trávila na stredoškolskom internáte, toto ro...

 Možno viete možno nie, no už šiesty rok svojho života trávim na internáte. Prvé štyri roky som trávila na stredoškolskom internáte, toto rozhodnutie vôbec neľutujem, pretože to boli nádherné štyri roky, ktoré ma naučili samostatnosti a pomohli mi dospieť, no a ďalšie roky momentálne trávim na vysokoškolskom internáte, kde je to už o niečom inom, no stále je tam veľa vecí podobných. 

Vec, ktorá sa nemení je napríklad moja povinná internátna výbava. Nejedná sa len o oblečenie, hrnce, potraviny, deky, papuče, hygienické potreby, no aj o také maličkosti, bez ktorých by som si nevedela predstaviť svoj každodenný život. 

Koláž produktov
V posledných mesiacoch nedám dopustiť na túto čistiacu kefku na tvár, ktorú používam ako ráno tak aj večer. Vidím, že moja pleť je konečne krajšia. Táto kefka nie len že čistí póry, ale aj jemne masíruje tvár a zanecháva pleť hladkú a sviežu.
Druhým produktom, na ktorý nedám dopustiť je tento čistiaci gél od značky Bioderma. Je určený pre mastnú a zmiešanú pleť a som s ním veľmi spokojná.
Tak isto som spokojná s radou Curcuma Clear od značky Neutrogena, ktorá je určená pre citlivú pleť s akné. Ja z tejto rady používam aj čistiaci gél aj krém a som veľmi spokojná.
Moju obľúbenú voňavku od značky Avon s názvom Attraction for her vám už asi spomínať nemusím, pretože som ju už zmieňovala veľakrát a je to jednoducho topka.
Ďalšou radou, na ktorú nedám dopustiť a používam ju dennodenne je rada True Skin od značky Catrice. Používam od nej korektor, ktorý som vám tu už raz zmieňovala a mám už asi 20ty kus, tak isto ako aj make-up má dobré a prirodzené krytie. No a po novom som začala využívať aj púder, na ktorý takisto nedám dopustiť. 
Som tiež milovníčkou rúžov, a preto do nich aj investujem väčšie peniaze, no a mojou srdcovkou sú rúže od značky MAC, pretože majú dlhú výdrž, ľahké nanášanie a na perách vyzerajú nádherne.
No a poslednou vecou, ktorú určite využíva každý z nás každý deň je antiperspirant. 

Toto sú veci, ktoré musím mať po ruke aj na internáte. Vyskúšali ste si život na internáte? Aká je vaša povinná kozmetická výbava na internáte?

You Might Also Like

1 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network