Tipy na darčeky pre neho

  Ahojte všetci a krásny deň prajem! Už včera nám začal december, a to sa mne spája so začiatkom vianočnej nálady, ktorú mám tento rok naoza...

 Ahojte všetci a krásny deň prajem!

Už včera nám začal december, a to sa mne spája so začiatkom vianočnej nálady, ktorú mám tento rok naozaj bohatú. Ako to beriete Vy? Máte radi Vianoce? Ja som si už stihla vyrobiť svoje vlastné vence z ihličia a vyzdobiť celý dom. Adventný kalendár mám už skoro zjedený, pretože sa mi tento rok spája s niečím iným, prečo budú pre mňa Vianoce ešte špeciálnejšie.

No a keďže tu už máme vianočný čas, tak som sa rozhodla napísať pre vás sériu tipov na darčeky. V dnešnom článku sa spolu pozrieme na tipy na darčeky pre neho. 

Tipy na darčeky pre neho
Ako prvú vám odporučím darčekovú sadu, ktorá obsahuje toaletnú vodu a dezodorant v spreji. Teraz ma ale napadá, že dobrým darčekom by boli aj darčkové sady produktov na holenie. 
Sonická kefka je darček, ktorý je vhodný aj pre muža aj pre ženu, keď už naozaj neviete, že čo iné by ste darovali.
Strojček na vlasy je darček, ktorému sa poteší nejeden muž, najmä v tejto pandemickej dobe, keď sa musia strihať sami. 
Parfémy sú taká klasika, ktorou nič nepokazíte. Môžete siahnuť po drahších značkách, ale kvalitné parfémy nájdete aj medzi značkami, ktoré nie sú cenovo prestrelené. 
Holiaci strojček tiež patrí medzi darčeky, ktoré vyčaria úsmev na tvári. Určite je to vhodný darček pre chlapov, ktorí uprednostňujú holiace strojčeky pred žiletkami. 
No a v neposlednom rade je to zastrihávač brady a fúzov, ktorý poteší tých náročnejších chlapov, ktorí si na svojej brade potrpia. 

Ak by ste už naozaj nevedeli, čo kúpiť, tak odporúčam darovať darčekové poukážky, ktorými určite nič nepokazíte ani pri jednom pohlaví. 

Samozrejme ale Vianoce nie sú o darčekoch a potešiť viete aj maličkosťou, ktorú vyrobíte doma, takže tento článok je čisto ilustračný. 


You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network