Postrach žien - opakované zápaly

 Ahojte všetci a krásny deň vám prajem! Dnes vám prinášam článok z trošku iného súdka. Určite už každá z vás zažila zápal močových ciest ale...

 Ahojte všetci a krásny deň vám prajem!

Dnes vám prinášam článok z trošku iného súdka. Určite už každá z vás zažila zápal močových ciest alebo gynekologický zápal, ktoré povedzme si pravdu, idú ruka v ruke. Ja by som sa s vami dnes chcela podeliť o moju skúsenosť a o tipy, ktoré mi pomáhajú. 

Zápalmi močových ciest som začala trpieť minulý rok na jeseň. Prišlo chladnejšie počasie a ľahko som prechladla, následne som vystriedala strašne veľa krabičiek antibiotík, no zápaly sa neustále vracali. Samozrejme, že z kultivácie vyšla E-coli, čo je najčastejšia baktéria v močovom ústrojenstve ženy. No, lenže tejto pliagy sa nejde zbaviť. 

Viete na veľký zápal určite nepomôžu brusnice či urologické čaje. Na veľký zápal pomôžu len antibiotiká, no ja som našla produkt, ktorý používam preventívne a po 7 mesiacoch jeho užívania a sledovania účinkov sa s vami chcem o tento zázrak podeliť. Možno niekomu pomôžem. 

Mojim zázrakom je Blokurima URO +, asi ani jednu z vás neprekvapí, že obsahuje D-manózu. A čo vlastne tá D-manóza je? Je to cukor, ktorý je podobný glukóze. Je to biely prášok bez chuti a zápachu, ktorý sa rýchlo rozpustí vo vode a po vstrebaní sa v tele nijako nemetabolizuje. Je takmer celý vylúčený obličkami do moču a práve na tento cukor sa naviažu baktérie, ktoré následne vycikáte. 


Odkedy používam tento produkt, tak sa mi zápaly močových ciest nevracajú a keď aj cítim prvé príznaky, tak si len zvýšim dávku tohto cukru na 3x denne a zápal sa nedostaví. Pre mňa je to po tých množstvách antibiotík veľký zázrak. 

Odporúčané dávkovanie:

  • intenzívny režim (začínam):
    1. deň: 4 vrecká za deň po 6-tich hodinách
    2. deň: 1 vrecko ráno, na obed i večer
    od 3. dňa dlhodobo: 1 vrecko pred spaním
  • dlhodobý režim (pokračujem): každý deň 1 vrecko pred spaním
  • sex: 1 vrecko pred pohlavným stykom a 1 aj po pohlavnom styku

Spomenula som, že gynekologické a urologické zápaly idú ruka v ruke, preto vám teda poradím aj produkt na gynekologické zápaly (taktiež na prevenciu), no opäť na zápaly vyvolávané baktériou e-coli. Ide o Vitagyn C, ktorý udržiava normálne PH v pošve a tým zabraňuje množeniu baktérií. 

Asi vám nejdem písať schému užívania, veď tú si nájdete v príbalovom letáčiku. 

Dúfam, že som týmto článkom možno niekomu pomohla. A ženám, ktoré bojujú s opakujúcimi zápalmi držím palce a myslím na ne!

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network