Black Friday na Notine

 Ahojte všetci a krásny deň prajem! Neviem či ste už zaregistrovali, že práve v týchto dňoch prebieha Notino black friday , jedná sa o najv...

 Ahojte všetci a krásny deň prajem!

Neviem či ste už zaregistrovali, že práve v týchto dňoch prebieha Notino black friday, jedná sa o najväčší výpredaj tohto roka, kedy na najobľúbenejšie značky a produkty dostanete s kódom Black až 40% zľavu. 

Ja na Notine nakupujem strašne často, to je o mne asi všeobecne známe. Na Notine sa mi páči, že si tam dokážem objednať všetko potrebné cez parfémy, kozmetiku, sviečky, proteíny či dokonca detské veci!

V dnešnom článku som sa rozhodla ukázať vám, čo mám vložené v košíku na Notine ja. 

1. Ako prvé tu mám voňavku od Avonu s názvom Attraction, ktorú používam už naozaj roky a je priam dokonalá. Milujem jej vôňu, dlho vydrží a tiež má aj priateľnú cenu. Ja si idem kupovať už asi piate jej balenie.
2. Už som spomínala difuzéry, tak tento do zástrčky je priam must have do každej domácnosti. 
3. Proteinový milkshake, povedzme si na rovinu, kto z vás by bol povedal, že na Notine sa dá kúpiť niečo ako proteínový milkshake?
4. Zostaňme pri tých proteínoch, ďalším mojim nápojom v košíku je BioTech DietShake, ktorý sa dá skvelo zaradiť do nízkokalorického jedálnička a hlavne vtedy, keď nemáte čas vyvárať a potrebujete sa rýchlo zasýtiť.
5. Ďalším je tento trochu väčší difuzér, ktorý bude určite aj vhodným darčekom pre starú mamu či svokru. 
6. V našej rodine sme dlho nemali žiadne malé deti, no opäť sme sa dostali do fázy, kedy k nám pribúda nová generácia a môj bratranec sa stal otcom, preto som im kúpila tento Royal Baby Set,  čo sú fľašky pre deti od narodenia.
7. Ďalšou vecou v mojom košíku je táto sada štetcov s puzdrom, na ktorú aktuálne tiež platí 40% zľava a myslím si, že by tiež bola vhodným vianočným darčekom. 
8. Veet Easy Vax sada na depiláciu, pretože ma už nebaví klasické holenie a moja pokožka je z neho  vytrápená a suchá. 

Na čo z Notina máte zálusk vy?

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Taky jsem slevě na Notinu neodolala, koupila jsem si produkty na vlasy od Welly do zásoby :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network