Tipy na darčeky 1.

 Ahojte všetci a krásny deň prajem! Pomaly, ale isto, sa nám blížia Vianoce. Ja osobne vianočné obdobie milujem. Vo mne to evakuuje obdobie ...

 Ahojte všetci a krásny deň prajem!

Pomaly, ale isto, sa nám blížia Vianoce. Ja osobne vianočné obdobie milujem. Vo mne to evakuuje obdobie pokoja, času stráveného s rodinou a hlavne veľa dobrého jedla. Čím som staršia, tým mi ani toľko nezáleží na darčekoch, ktoré dostanem. Skôr sa orientujem na to, že ja chcem potešiť svojich blízkych. Na to, aby ste potešili svojich blízkych a poďakovali sa im nepotrebujete miliardy, postačí keď im darujete nejakú maličkosť, ktorá môže byť aj vyrobená. 

V dnešnom článku by som vám chcela ukázať tipy na darčeky z Notina. 


Sviečky, aromatické lampy, difuzéry a moje najobľúbenejšie darčekové sady od Yankee Candle. Sviečky potešia snáď každého a za mňa sú vhodným darčekom pre staré mamy, mamy či svokry. 

Keď som sa rozprávala s mojimi kamarátkami, že čo by si želali od Ježiška, tak moja kamoška povedala, že vlasovú sadu od Kerastase, preto som sa rozhodla tento tip zaradiť aj do tohto článku. Kerastase je obľúbená vlasová kozmetika, ktorá je profesionálna a určite poteší každú ženu, ktorá sa chce páčiť. Veď nie nadarmo sa hovorí, že vlasy sú koruna krásy. 

Tretím tipom sú Kozmetické darčekové sady. V tejto kategórií máte z čoho vyberať! Dostupné sú štetce, gumičky, odličovacie eko tampóny či adventné kalendáre. 

Mojim štvrtým tipom sú parfémy, čo je taká klasika, ktorou nič nepokazíte. 

Pre mužov sú to zase Old Spice darčekové sady, inšpirovala som sa u môjho priateľa, ktorý značku Old Spice veľmi obľubuje, a preto viem, že by som u neho s takouto darčekovou sadou uspela.

No a v neposlednom rade sú to Darčekové sady parfémov, ktorými taktiež nič nepokazíte. Mňa milo potešili aj detské darčekové sady, ktorými potešíte aj tie najmenšie parádnice. 

Aké vianočné darčeky budete kupovať vy?


You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network