Darčeky z lekárne - Zdravie na Vianoce

 Ahojte všetci a krásny deň prajem! Posledný z mojich článkov, kde vám prinášam tipy na vianočné darčeky sa bude týkať zdravia. To najdôleži...

 Ahojte všetci a krásny deň prajem!

Posledný z mojich článkov, kde vám prinášam tipy na vianočné darčeky sa bude týkať zdravia. To najdôležitejšie čo v dnešnej ťažkej dobe máme je naše zdravie, preto si myslím, že nikoho neurazí, keď mu darujete niečo z tejto kategórie. 

Podľa mňa vhodným darčekom pre starých rodičov sú práve tlakomery. Uľahčíte im tým život, nebudú musieť chodiť k lekárovi, ale budú si môcť tlak merať a kontrolovať v pohodlí domova. Tlak si potrebujú merať ľudia, ktorých trápi napr. cukrovka, hypertenzia alebo nízky tlak. Druhou alternatívou sú tzv. zelené potraviny, ktoré sú teraz veľmi in, no a nie sú len in, ale sú aj veľmi prospešné pre zdravie, imunitu a detoxikáciu. Tretím nápadom je rakytník, ktorý prispieva k správnej funkcií imunitného systému, má pozitívny vplyv na zdravie srdca, dopomáha ku krásnej pleti a má dôležitú antioxidačnú funkciu. Kolagén, to je vec, ktorú budem určite kupovať ja svojim rodičom, ktorých začínajú trápiť kolená a kĺby. Kolagén je okrem iného aj veľmi prospešný na vlasy, nechty či krásnu žiarivú pleť. U mňa sa v poslednej dobe objavili príznaky očnej alergie, kedy mi z ničoho nič opuchnú dolné spodné viečka a slzia mi oči. Pre mňa bolo veľmi milým zistením, keď som dnes našla, že na Notine sa dajú kúpiť aj prípravky na očnú alergiu. Samozrejme dbať treba aj o zdravie psychické, takže niekoho by určite potešili produkty na sústredenie, nervozitu či pre lepší spánok. No a posledným mojim tipom sú bežné vitamíny, sirupy či tabletky. 

Máte už nakúpené vianočné darčeky?

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Já bych z nějakého podobného dárku z lékárny radost měla :) Pro tento rok už mám dárky nakoupené :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network