Bye summer 2k16, you will be in our hearts forever

Dobre, nechcem byť v tomto článku veľmi nostalgická a smutná, chcem vám sem pridať fotky z môjho leta, no hlavne tento článok napísať pre m...

Dobre, nechcem byť v tomto článku veľmi nostalgická a smutná, chcem vám sem pridať fotky z môjho leta, no hlavne tento článok napísať pre mňa a mojich kamarátov, aby sme sa mohli spoločne usmiať nad zážitkami, ktoré sme spolu za tie dva mesiace stihli zažiť, no pravdou je, že sa musíme pozrieť pravde do očí a začať smútiť, pretože hlavne pre nás študentov sa opäť skončila jedna z najkrajších období našich životov a začala sa nová etapa, tá ťažšia, v ktorej sme sa opäť museli vrátiť do lavíc a ďalších 9 mesiacov sa stresovať. Dobre, ale aby som zo seba nerobila len pesimistku, musím sa priznať, že som sa do školy aj tešila, pretože som ako prváčka nastúpila na gymnázium, takže som spoznala kopu nových ľudí, nové tváre, Dušanka, Veve a Sisu ♥  a teším sa na nové zážitky a skúsenosti, ktoré mi táto ďalšia etapa prinesie. 

Chcem vám všetkým popriať podarený školský rok! Málo stresov, veľa dobrých ľudí a skvelých zážitkov! Vždy keď vám bude smutno, spomeňte si na to, že stále máte dôvody na úsmev, napríklad aj prichádzajúce leto, ktoré sa k nám opäť pomaly ale iste vracia! 













You Might Also Like

3 komentárov

  1. Super fotky, aj tebe želám veľa šťastia v školskom roku! Mne leto tiež celkom chýba, aj keď proste, tá škola má tiež niečo do seba:) Aj keď to učenie je proste des!

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network