Latest news

Ahojte všetci a pekný večer prajem, dúfam, že sa máte dobre a že ste zdraví. Sú za nami ťažké časy a ja dúfam, že už bude len lepšie. V n...

Ahojte všetci a pekný večer prajem,
dúfam, že sa máte dobre a že ste zdraví.

Sú za nami ťažké časy a ja dúfam, že už bude len lepšie. V našich životoch sa toho určite udialo mnoho, no u mňa je novinka asi len to, že som sa rozhodla úplne skončiť s blogovaním.

Áno, boli to krásne roky a blogovanie mi do života dalo mnoho skvelých skúseností a ľudí, no je na čase pohnúť sa ďalej. Budem k vám ale úprimná, dnešný článok som ešte napísať musela.

V dnešnom článku by som Vám chcela ukázať pár "noviniek", ktoré mám zo stránky elnino.sk

Prvým produktom je tento tekutý rúž od značky Bourjois, ktorý má nie len krásnu nude farbu, ale celkovo je dokonalý. Má dlhú výdrž a nelepí sa. Tiež po ňom na perách nezostávajú žiadne žmolky, takže za mňa určite 10/10.

Tento štetček na obočie je skvelý a môžem ho len odporučiť. Mne osobne vyhovuje oveľa viac než tie štetce, ktoré bývajú pribalené ku produktom na obočie, tie krátke, veď určite viete, ktoré myslím. Ja osobne si myslím, že mám prirodzene husté a tmavé obočie, no tento štetec a farba mi pomáhajú dodať mu ten správny tvar. Okrem toho má nádhernú farbu, veď uznajte sami.
Podľa fotiek môžete aspoň vidieť, že tieto produkty fakt využívam a nepíšem vám o nich bez toho, aby som ich vôbec skúsila. Tento Superstay makeup od Maybelline má naozaj skvelú výdrž. Keďže ja som strašne bledá, tak mne úplne nesadla farba, ktorá je skôr do oranžova, ale riedim ho s iným makeupom, a tak mi to úplne vyhovuje. Okrem toho, že dlho vydrží, tak na tvári aj vyzerá prirodzene a ľahko sa nanáša.
Ooo áno, tieto hubky na makeup mi zachraňujú život a mám ich oveľa radšej než klasické štetce. Vystriedala som ich už naozaj mnoho a konkrétne táto je od značky Gabriella Salvete a je kvalitovo rovnaká ako aj každá iná hubka na makeup, ktorú zoženiete v hociktorej drogérií.

No a v neposlednom rade tento korektor, ktorý som ja už minula, keďže mám problematickú pleť a korektory naozaj striedam ako na páse. Tento je od značky Maybelline a vyhovoval mi. Má dobré krytie, vyzerá prirodzene a má dlhú výdrž, takže vlastne všetko, čo si od korektoru môžete priať. 



You Might Also Like

1 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network