Otázky pre Mesiac Január :)

Ahojte :) Toto je nová netipická vec čo som zaviedla na blogu :) Každý mesiac vám budem odpovedať na vaše otázky ktoré mi posielate do správ...

Ahojte :) Toto je nová netipická vec čo som zaviedla na blogu :) Každý mesiac vám budem odpovedať na vaše otázky ktoré mi posielate do správ alebo dávate do komentárov :) FB tu : https://www.facebook.com/viktoria.poliakova.5?fref=ts
Asi trošku meškám s článkom o Januári :) Tak opozdene otázky pre mesiac Január :3 Lets GO ! 

Máš najlepšiu kamošku ?? ako sa volá ?
:D jasné že mám :) Miša ♥





Kde ste kúpili forever náramky ??
MM myslím ,že to bol avon :) Ale naozaj neodporúčam ... Všetky do jedného sa nám porozpletalí cverny potrhali :DD akože neodporúčam ale boli pekné :)




Crazy fotku o zrkadlo ste fotili kde ??
Mm V jednom obchode :D ale neviem či myslíš túto :)


Kde si bola v tábore ? vyzerá to tam super :)
:) aj tam bolo super :) Evanjelický tábor Kováčová :)




Písala si ,že ideš do Londýna koľko vás to stálo ?? 
Tak (autobus ubytovanie strava ... ) 316 e.. Vstupy 70 e .. A vreckové 80e :) Takže dokopy nejakých 450 e .. 

Že vraj máš suché vlasy čo na ne používaš ??
Vlasovú kozmetiku od oriflame na suché vlasy :) Chystám sa dať si olejček ak pomôže tak bude recenzia :)

Ako dopadla kamoškina narodeninová oslava ??
Miša ? :D Skoro som ju nestihla a ďalej No coment :D ale bolo super

Veľa krát si písala o partii a ,že ste práve pohádaný a tak ako je to medzi vami teraz ?
Hah teraz ?? :D teraz  sme ako tak v pohode .. Ale tak my nevydržíme viac ako týždeň bez hádok aj keď je to iba úplná maličkosť tak sa spolu nebavíme aspoň 5 dní :DD

Kto fotil jesenné fotky ?? Vypadajú super :)
Kto fotil .. Mm peťo lukáš vanda :DD Bolo ich viac ale dopadlo to super :3 



Fotili ste aj letné fotky ?? :D 
Jasné :) 



Kto fotil ?
wejuš :DDD

Máš rada horúcu čokoládu ??
Milujem ju ♥ 


Ideš na Lyžiarsky ??
Nie tento rok nie :)


Tak :D Otázky pre mesiac Február ?? Páčil sa post ?? :) Krásny zvyšok dňa :) 




















You Might Also Like

3 komentárov

  1. Moje nejlepší kámoška se jmenuje Kája..a máme spolu hrozně moc zážitků..Jinak krásné fotky..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dostala som chuť na horúcu čokoládu :3 Kika

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network