Winter :)

Ahojte v dnešnom poste som sa vám rozhodla ukázať asi najkrajšie fotky zo zimného fotenia :) A potom pár momentiek z túry a sánkovačky :) ko...

Ahojte v dnešnom poste som sa vám rozhodla ukázať asi najkrajšie fotky zo zimného fotenia :) A potom pár momentiek z túry a sánkovačky :) konečne máme sneh  a chceme si ho poriadne užiť .. :D myslím ,že zgulovaná na sústredku aj doma som bola už dosť :D stalo sa vám ,že by vás zgulovali za pol hodinu 3 krát ??:D No mne teda áno pekný darček k vysvedčeniu :D Inak ! Som skoro zabudla :D Aké ste mali vysvedčenie ?? Ja samé jednotky :3 Júj aspoň vidím ,že na niečo to snaženie bolo dobré ! :) Tak pochváľte sa mi :) Inak v Pondelok alebo zajtra čakajte článok o Sústredku ale keďže ešte nemám všetky fotky tak musím čakať :) Pekný zvyšok dňa 

Fotenie : 








Túra :




You Might Also Like

7 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network