Blogers

Ahojte dnes tu mám pre vás 3 odporúčania na super blogy ! Takže donedávna by som povedala ,že to je Moma a nejaké dve ale opak je pravdou. M...

Ahojte dnes tu mám pre vás 3 odporúčania na super blogy ! Takže donedávna by som povedala ,že to je Moma a nejaké dve ale opak je pravdou. Moma u mňa dávno poputovala do koša keď zmenila svoje správanie. A tak či tak už nič nepridáva možno do nedávna bola Slovenská topka ale ja vám ukážem blogerky ktoré sú topky pre mňa a aj jednu Slovenskú topku :3 Prajem krásne čítanie. 

Erica Mohn Kwam : 
Jej Blog : http://l0ve.blogg.no/
O nej : Mladá 16 ročná baba ktorá si žije svoj život. Baví ju blogovanie a jej články sú super. Píše o svojom každodennom živote čo ma veľmi baví. Je to Nórka. 



Aurora Kwam :
Jej Blog : http://auroramohn.blogg.no/
O nej : Je to sesternia Erici. Dozvedela som sa o nej asi pred 2 mesiacmi. Taktiež je to Nórka vidno na nej ,že blogovanie ju baví. Veľké + u nej tvoria super fotky a články. 



Spolu : 


Mia :
Jej blog : http://kissbookbymia.blogspot.com/ 
O nej : Je to Češka. Ktorá má strašne super blog a články. Má super fotky. A má 22 rokov. 






A bonusová blogerka : 
Mia :
Jej blog : http://miaslifestyle.blogspot.com/

O nej : Je to mladá Slovenka. Ktorá dáva možnosť svojim čitateľom ponoriť sa do jej každodenného života. Taktiež má super fotky a články. Nemôže si síce už hovoriť teens blogerka ale za Slovenské blogerky by určite dostala 1. miesto ! 



Tak ja vám na záver poprajem krásny víkend :) Zajtra už iba škola tréning a začne sa nám vysnívaný víkend ♥ V sobotu má Verona národky takže program mám už vymyslený čo vy ? 

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechny blogerky jsou naprosto skvělé! Těm norkám závidím jejich dlouhé blonďáté vlásky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Znám akorát Miu z kissbookmania, ale na ostatní se určitě ráda podívám :) Obzvlášť dvě blond stvoření mne hodně zaujala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som Miu spoznala iba pred nedávnom ,ale je super. A erica s Aurorou tiež ♥

      Odstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network