Menštruácia - Ako ju prežiť a ako si pomôcť

Ahojte baby, dnes sa vám ozývam s úplne netradičným článkom ktorý som sa rozhodla napísať. Najskôr mi to bolo trápne. Ale určite sa každ...



Ahojte baby, dnes sa vám ozývam s úplne netradičným článkom ktorý som sa rozhodla napísať. Najskôr mi to bolo trápne. Ale určite sa každá baba pýta ako znížiť bolesť a ako si pomôcť ? A predsa len je to prirodzená vec. Dúfam ,že vám niektoré moje rady pomôžu :) Inak k napísaniu článku som sa rozhodla pri videu jednej blogerky : https://www.youtube.com/watch?v=EKphqHVr_TE#t=229 a rozhodla som sa ,že keď ona o tom môže točiť ja vám o tom môžem napísať. 

Moje príznaky : 
Bolesti brucha a silné kŕče 2 dni pred. To už viem ,že o dva dni to príde :D 

Bolesti hlavy v druhý a tretí deň. 
Bolesti brucha 2 dni pred koncom :D oba tie dni.
Toto sú asi také hlavné.
Medzi fyzické príznaky ktoré má snáď každá patria : 
Bolesti hlavy
Tlak v bruchu
Nafúknutie bruška
Rôzne chúťky na (Sladké , kyslé , slané)
Akné 

Psychické príznaky :
Napätie 

úzkostné stavy
Časté zmeny nálad
Nespavosť (každý vie ,že s kŕčmi sa veľmi ťažko zaspáva)
Nechuť ku kontaktu s ostatnými ľuďmi

Ako ju zmierniť ?? 
Veľmi silná citronáda
1-2 Citróny denne
Zelený čaj (ale aspoň 1 liter denne)
urologický čaj (Tiež aspoň 1 liter)

Kapsička Pastierska čaj (No takžé :D pri čajoch vždy aspoň 1 liter!) 
Biele víno :D 
Alchemilka ( dá sa kúpiť v lekárni bez lekárskeho predpisu)

Ako zmierniť bolesti ?
Teplo (napr. teplý vankúš ktorý si priložíte na brucho alebo deka ďalej nažehlený uterák ktorý poskladáte a dáte na bruško)
bylinkové čaje (harmanček , mätový čaj, materina dúška)

Pohodlný odev
Taktiež aj chemické látky (tabletky napr. Ibalgin ale tie veľmi neodporúčam) 
Bylinkový kúpeľ


Ako privolať menštruáciu ?
červené víno (stačí deci a o 2 dni ju máte) 

Ako odvolať menštruáciu aby meškala ? 
Deň aj 2 dni pred ňou zjesť aspoň 2 citróny naozaj bude meškať a vy sa môžte v pohode kúpať (Ak idete na dovolenku)



Inak vedeli ste ,že bolesti pri menštruácii sú ako bolesti pri pôrode ? Takže by malo pomáhať aj sústredené dýchanie tak ideme Nádych , výdych, Nádych , výdych. A pozitíva bolestí ?? Keď ich máte veľa a sú fakt silné (čo sa o mne dá povedať) tak ste dobre pripravené na pôrod ! :D čo sa nedozviem.

Tak dúfam ,že sa vám článok páčil a našli ste nejakú dobrú radu lebo ja som ich našla dosť. O niektorých som fakt netušila. 







You Might Also Like

7 komentárov

  1. mavala som take problemy všeliake dlho až do nedavna ale sama som prekvapena pribudajucimi rokmi sa to postupne meni a tie bolesti sa mi ako keby zmiernili strašne krče som mavala pamatam si že som aj odpadla... ale to som predtym nemala asi 2 mesiace ten menzes .. a pred menzesom mňa brucho bolievalo asi tak 2 týždne a tie bolesti boli niekedy neznesitelnejšie ako počas menštruacie.. takže po čase sa to bude určite meniť a ano pomahala som si tiež tak podobne ako som vedela.. ale aspoň si možeme povedať ,,SME ŽENY a SILNÉ!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chlapy ani nevedia čo si vytrpíme :D Women Stay Strong :)

      Odstrániť
  2. Pekný článok, zaujala ma hlavne posledná (zvýraznená veta :D) Nenapadlo ma, bolesti menštruačné prirovnávať k pôrodným :D Ale je to zaujímavé :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vôbec ti nemusí byť trápne písať o tom, náhodou je to zlaté že dávaš rady aj dalším babám :)
    ja by som len doplnila, baby ktoré majú silné bolesti - skúste čaj z myšieho chvostu, dá sa kúpiť v lekárni, je to na menštruačné bolesti ( je to aj na krabičke napísané) , je veľmi dobrý a pomáha, naozaj :) radšej čaje ako stále žrať tabletky, budete na tom zachvilku zavisle ;))
    http://pepall.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Ďakujem .. Tabletky neradím bolesť síce zmiernia ale vráti sa dvoj násobne. To hovorila kamoška :)

      Odstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network