Mini Haul

Ahojte baby. Nestíham moc písať nové zmysluplné články a tak pridávam iba veci z mojej zbierky (ktoré som napísala ešte asi pred mesiacom a ...

Ahojte baby. Nestíham moc písať nové zmysluplné články a tak pridávam iba veci z mojej zbierky (ktoré som napísala ešte asi pred mesiacom a odložila ich na horšie časy napr. Tagy) Ale dnes tu mám pre vás jeden zmysluplný príspevok dúfam. Takže dnes som bola s maminou v meste u kožnej. Dosť ma zarazilo keď sme tam od 7 rána čakali do 10 kým nás zobrala (A to sme prišli ako druhý) a vyšli sme od nej o 11. Ani sa nečudujem ,že svojím tempom stihla za hodinu jedného pacienta. Keďže nám stihla vyrozprávať ešte aj históriu medicíny a kožného oddelenia. Zistilo sa ,že mám suchú pokožku a zdedené pojmy na exém. Taktiež sa zistilo ,že je to z toho ,že som chudokrvná. A taktiež mám vraj alergiu na sprchové gély, krémy, telové mlieka. Takže od teraz mám všetko špeciálne.  Inak tému som načala preto lebo do správy mi chodia správy ako si liečim exém. Doteraz som mala krém od jedného kožného ale ten nepomáhal vlastne pomáhal iba jednej ruke. Tak sme prešli ku kožnej ktorá mi zakázala všetko čo som doteraz používala a nasadila nové krémy, telové mlieko, sprchový gél, prípravok do kúpeľa .. Nepýtajte sa ma prosím vás ,že čo na to používam je veľa odlišných typov exémov ako som sa dozvedela dnes na prednáške u nej. A každému pomáha niečo iné takže navštívte kožn/ého/ú. Inak neverili by ste koľko ľudí som postretala (Známych) vidno ,že do školy sa nechce ísť nikomu. Potom sme boli v obchodoch kde som nič také zaujímavé nenašla. Až v 101 som spravila dnešný mini haul. Inak odporúčam kúpiť si Emu kde máte pridané číslo o vlasoch :) určite sa zíde.






A nakoniec mám na vás jednu závažnú otázku. Aké máte skúsenosti so značkou Kérastase ? Po pravde rozmýšľam o kúpe nejakých produktov tejto značky a neviem sa rozhodnúť. 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. maš pravdu exemov je fakt vela, ja som mala nejaky ked som bola mladšia ale vyriešila to kalciova masť ta je fakt dobra:)) inak ten coca COLA BALZAM som videla medzi detskymi vecami je dobry?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kerastase je fajn, ale musis si presne zistit aky sa hodi na tvoje vlasy, nielen kvoli tomi, aby ti pomahal, ale podla mna to aj dost stoji, tak aby si si nekupila nieco co ti bude skodit.

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network